štvrtok 11. marca 2021

Súcitný

Súcitný – 11. marca 2021 - Slová Ježišove k nám

Ja Som vždy Súcitný. Súcitil som s vami, Moji Milovaní. Stále s vami Súcitím. Nemením sa. Ste Milovaní. Milujem vás a Starám sa o vás. Máte Otca, ktorý je vždy Súcitný. Prejavujem Moju Lásku k vám. V Dokonalej Láske Nie je Žiaden Strach. Súcitím s vami Moji Milovaní. Preto vždy Máte a Zažívate Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, nezáležiac na vašich okolnostiach. Ja Som vždy S vami, aby som vám Pomáhal a Podporoval vás. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím. Súcitím s vami.

Som vždy Súcitný, Dobrotivý a Milosrdný, Plný Milujúcej Vľúdnosti. Nemením sa. Preto stále Volám hriešnikov k Pokániu, aby sa odvrátili od všetkých svojich skazených ciest, pretože to Nie je Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie preto, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Odpúšťam tým, ktorí si Pýtajú Odpustenie. Mám Súcit s hriešnikmi, ale nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Je to voľba s následkami. Varujem z Lásky a pretože Som Súcitný.

Som váš Dokonalý Príklad toho, ako byť Súcitný. Buďte Súcitní ako Ja aj voči druhým. Buďte tiež Milosrdní a Odpúšťajte druhým. Niktorí nemôžu očakávať Milosť a Odpustenie, ak Nie sú Ochotní mať Súcit s druhými. Ja Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Majte Súcit z Lásky. Nezabúdajte, že ste Moji Reprezentanti v tomto svete. Ste Knihou, ktorú druhí Čítajú O Mne. Buďte Súcitní Ako Ja z Lásky a pretože ste Starostliví. Toto je Mi Potešiteľné. Buďte známi ako Súcitný muž alebo žena. Buďte Napodobňovateľmi Mňa, Súcitní ako Ja.

https://www.youtube.com/watch?v=ZG8CuP5QPGQ


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...