nedeľa 21. marca 2021

Moji Milovaní synovia a dcéry

Moji Milovaní synovia a dcéry – 21. marca 2021 - od Ježiša

Ste Moji Milovaní synovia a dcéry. Poznám vás všetkých a každého jedného z vás podľa vášho mena. Patríte ku Mne a k Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré Nie je z tohto sveta. Zaplatil som za vás Výkupné Na Kríži, S Mojou Krvou, z Lásky. Ste Milovaní. Milujem vás a Starám sa o vás. Nič vás nedokáže Oddeliť Od Mojej Lásky k vám. V Láske Nie je Žiaden Strach, pretože Dokonalá Láska Vyháňa všetok Strach, Moji Milovaní. Spoliehajte sa na Mňa. Ste Cennejší ako mnoho vrabcov a Ja Sa Starám aj o nich. Nezabúdajte, kto Som pre vás, Moji Milovaní. Držte si Pevne vašu Vieru a Dôverujte Mi s celým vaším srdcom. Moje Prisľúbenia vám Nezlyhajú. Som vždy Verný a Dôveryhodný.

Chcem, aby Ma každý jeden z Mojich Milovaných synov a dcér Zažíval Reálne, to kto Som a to čo Dokážem Urobiť. Musíte zakaždým Hľadať, aby ste mali vaše vlastné Stretnutia So Mnou. Ja musím byť pre vás Reálny a Živý. Pracujte na vašom Osobnom Vzťahu So Mnou, z Lásky. Všetko je to medzi Mnou a vami a nikto iný to nemôže urobiť za vás. Túžte a Hľadajte, aby ste Ma Poznali, ešte viac a lepšie.

Niet Ničoho, čo Nedokážem Urobiť, Moji Milovaní. Moja Ruka Nie je taká Krátka, aby nePomáhala. Nemením sa. Stále Robím veci Nemožné, Nadprirodzené, Neobyčajné a Bezprecedentné, Mojou Cestou a všetko pre Moju Glóriu (Slávu). Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie, ale Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa, vášho Abba Otca, Ktorý všetko Dokáže. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro pre Mojich Milovaných synov a dcéry, ktorí sú Povolaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Moja Vôľa je Učinená na Zemi, tak ako je v Nebi. Mám Riadenie, Som Schopný Urobiť čo Som Sľúbil. Kráčajte So Mnou vo Viere a v Očakávaní. Nebudete Sklamaní.

https://www.youtube.com/watch?v=ml15EXQ3uEk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...