štvrtok 4. marca 2021

Milujúca Vľúdnosť, Milosrdný a Dobrotivý

 Milujúca Vľúdnosť, Milosrdný a Dobrotivý - 4. marca 2021 - Ježišove Slová k nám

Som Plný Milujúcej Vľúdnosti, Milosrdný a Dobrotivý. Nemením Sa. Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil som Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci.

Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Tiež sa s nikým Nebudem Namáhať naveky. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Pokánie je voľba. Vy všetci máte slobodnú vôľu. Ja Nikoho Nenútim. Každý musí pre seba Hľadať Život a Nie smrť.

Tí ktorí pokračujú Odmietať a Pohŕdajú Mojou Milujúcou Vľúdnosťou, Milosrdenstvom a Dobrotivosťou, ponesú si na konci následky a Koniec to oznámi a budú za to musieť viniť len samých seba, ak dospejú do zlej koncovej Destinácie.

satan vždy vyskúša svoje maximum, aby prekážal a zastavil ľudí od bytia Poslušnými a aby sa Kajali, Odvrátili sa preč od všetkých svojich skazených ciest. Nechce, aby každý bol Zachránený, Prišiel k Poznaniu Pravdy. Varujem a Volám z Lásky a pretože Sa Starám o každého. Duše mnohých sú v ohrození. satan zviedol mnohých so svojimi lžami. Sú na ceste, ktorá sa im zdá správnou, ale jej koniec vedie len k Večnému Zatrateniu. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život a Okrem Mňa Nie je Žiaden iný a ani Nikdy Nebude. Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Tí, ktorí Odmietajú a Pohŕdajú Mnou, nebudú mať Nádej na Večný Život, ale Večné Zatratenie na Konci. Ja Som Láska, ale Som Aj Stravujúci Oheň k Mojim Protivníkom a Koniec to oznámi. Buďte v Bázni a Úcte ku Mne, Preto, Kto Som a Preto, Čo Dokážem Urobiť. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Buďte Uzmierení a v Pokoji So Mnou. Prijmite Môj Zdarma Dar. Som Plný Milujúcej Vľúdnosti, Milosrdenstva a Dobroty. Nechajte Ma byť vašou Prvou Láskou a Milujte Ma S celým vaším srdcom.

https://www.youtube.com/watch?v=rtsibXGXtng


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...