piatok 5. marca 2021

Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú

 Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú - 5. marca 2021 - Slová Ježišove k nám

Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Všetko čo Som Predpovedal a Predpovedám sa Stane, ako Chcem a Kedy Chcem, v Mojom Určenom Čase. Všetko to bude Biblické. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, Podľa Môjho Plánu a Účelu. Moja Vôľa sa Učiní na Zemi ako je v Nebi. Mám Riadenie a Dokážem Urobiť, čo Som Sľúbil. Nezlyhávam. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Poznám Koniec Od Počiatku a preto som Predpovedal a Predpovedám Veci, ktoré Prídu. Som Jediný, Kto všetko Pozná. Nič nie je Skryté Predo Mnou.

Moje Prisľúbenia vám, Moji Milovaní, tiež Nezlyhajú, ale musíte mať Vieru vo Mňa a Dôverovať Mi a Nepochybovať O Mne, v to Kto Som v To Čo Dokážem Urobiť. Viera Koná Zázraky. Majte Vieru vo Mňa. Ja Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro Moji Milovaní, pretože Ma Milujete a ste Povolaní Podľa Môjho Plánu a Účelu. Mojej Vôle pre vás. Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa Veci Uskutočnia či Neuskutočnia, potom Nebudete Sklamaní. Viem to Najlepšie. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Milujem vás a Starám sa o vás. Budete Zažívať Moju Dobrotu a Vernosť. Ja Sa Nemením. Vaša Viera bude testovaná mnohokrát a na rôznych cestách. Vydržte a buďte neochvejní, nepohnuteľní a zostávajte Pevní vo vašej Viere. Nebudete Sklamaní.

Prisľúbil som každému Večný Život. Zomrel som za všetkých z Lásky Na Kríži. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou. Je to Zdarma Dar všetkým, ale nemnohí Chcú a Túžia mať Nádej na Večný Život na Konci. Je to voľba a Koniec to oznámi. Moje Prisľúbenia Sa Nemenia. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život. Kajajte sa! Buďte Uzmierení a v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja. Ja Som jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Vaša Jediná Nádej na Večný Život. Hľadajte Život a Nie smrť. Môj Sľub Nezlyháva. Je pre každého. Ste Milovaní. Tí, ktorí sú ochotní a Hľadajú Ma, Nachádzajú Život. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Váš Zdroj Života.

https://www.youtube.com/watch?v=6RYbmuEtUmg


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...