sobota 27. marca 2021

Proroctvo: Očisťovanie je takmer dokončené, tí ktorí stoja pevne pri Mojich Slovách, sú požehnaní

Proroctvo: Očisťovanie je takmer dokončené, tí ktorí stoja pevne pri Mojich Slovách, sú požehnaní. - 27. marca 2021 o 8:28 hod. - od sestry Barbary

Písmo: Žalm 5:11 Ale nech sa radujú všetci, ktorí vkladajú svoju dôveru v teba; nech plesajú na veky, lebo ty ich brániš, nech sa v tebe veselia aj tí, ktorí milujú tvoje meno. 12 Lebo ty, PANE, požehnáš spravodlivého, s ľúbosťou ho objímeš ako so štítom.

Slovo: Vytvoril som ťa a umiestnil do lona tvojej matky. Poznám ťa od základu. Vlož svoju dôveru a vieru vo Mňa, JA SOM, nie v človeka alebo ľudskú technológiu. Vidím slzy smútku. Zakrátko budú slzami radosti. Očisťovanie je takmer dokončené. Tí, ktorí sa neodkláňajú od mojich inštrukcií, sú bezpeční pod mojimi krídlami. Tí, ktorí ma uctievajú uprostred skúšky, sú vypočutí. Tí, ktorí zostávajú na úzkej ceste a veria vo mňa, JA SOM, budú tráviť večnosť so mnou.

https://www.youtube.com/watch?v=PQ-1ylM_WKg


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...