nedeľa 21. marca 2021

Proroctvo: Moji dvaja svedkovia posledných dní a číslo človeka, 666

Proroctvo: Moji dvaja svedkovia posledných dní a číslo človeka, 666 - 11.3.2021 o 13:42 hodine - od Ježiša, zdieľané sestrou Barborou

Písmo: Zjavenie 11:1 "A bola mi daná trstina, podobná prútu: a anjel stál a povedal: Vstaň a zmeraj chrám Boží, aj oltár, aj tých, ktorí v ňom uctievajú. 2 Ale dvor, ktorý je bez chrámu, vynechaj a nemeraj ho, lebo je daný pohanom, a to sväté mesto budú pošliapavať štyridsaťdva mesiacov. 3 A dám silu svojim dvom svedkom, a budú prorokovať 1260 dní, oblečení vo vrecovine. 4 Oni sú tie dva olivovníky a dva svietniky, ktoré stoja pred Bohom zeme. 5 A keby im chce niekto ublížiť, vyjde oheň z ich úst a zožerie ich nepriateľov. A keby im chce niekto ublížiť, musí byť takto zabitý. 6 Títo majú právomoc zavrieť nebo, aby dážď nepršal v dňoch ich proroctva. A majú moc nad vodami, aby ich obrátili na krv a bili zem s každou ranou, tak často ako len chcú. 7 A keď dokonajú svoje svedectvo, šelma, ktorá vystupuje z priepasti, bude bojovať proti nim a premôže ich a zabije ich. 8 A ich mŕtve telá budú ležať na ulici toho veľkého mesta, ktoré sa duchovne volá Sodoma a Egypt, kde bol aj náš Pán ukrižovaný."

Proroctvo, časť 1: "Vy, moje deti, ste povolané byť svedkami udalostí, ktoré sa zakrátko odvinú na Zemi. Mnohé čudné výjavy, znamenia a divy ponechajú ľudí v bázni. Udalosti sa odohrajú v predurčených časoch. Povolal som nemnohých, aby rozprávali, iných aby varovali a dvoch špecificky aby boli Mojimi svedkami posledných dní v Jeruzaleme, ako je to napísané a zaznamenané mojím verným Jánom. Nebojte sa, čo máte uvidieť. JA SOM vždy pri vás. Zostávajte zameraní."

Časť 2: "Šelma sa pripravila na tento čas. Stojí v tieňoch s falošným prorokom. Jej systém je teraz celosvetovo zavedený: jedno svetové náboženstvo, jedna svetová vláda, jeden svetový peňažný systém. Je to napísané: žiadny človek nemôže nakupovať alebo predávať bez tejto značky, bez jej čísla a to číslo je 666. Nebuďte oklamaní. To číslo je práve teraz uprostred vás. Ten kto má uši a oči, poobzerajte sa. Je to muž. Je teraz s vami!"

https://www.youtube.com/watch?v=1_oO_qAbnGI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...