pondelok 1. marca 2021

Proroctvo: Ješua prichádza, Ženích prichádza!

Proroctvo: Ješua prichádza, Ženích prichádza! - z 28. februára 2021 - vypočuté v srdci a zdieľané s nami sestrou Barborou

Písmo: 1 Solúnčanom 4:14-17 14 Lebo ak veríme, že Ježiš zomrel i vstal z mŕtvych, tak i Boh tých, ktorí zosnuli, skrze Ježiša privedie s ním. 15 Lebo to vám hovoríme slovom Pánovým, že my živí, ponechaní do príchodu Pánovho, istotne nepredstihneme tých, ktorí zosnuli. 16 Lebo sám Pán s veliteľským povelom, s hlasom archanjela a s trúbou Božou zostúpi z neba, a mŕtvi v Kristu vstanú najprv; 17 potom my živí ponechaní budeme razom s nimi vychvátení v oblakoch v ústrety Pánovi do povetria. A takto budeme vždy s Pánom.

Slovo: "Ješua sa vracia. Ženích prichádza. Pripravili ste sa? Jeho nevesta Ho trpezlivo očakáva. Buďte bdelí. Mnohí sa unavili a ustali, zosmutneli a stratili odvahu. Smútok sa stane radosťou. Majte vieru. Všetky veci musia byť, ako to bolo napísané. Všetky písma sa vyplnia. Spomeňte si na Moje deti v Izraeli a čo som ich učil, keď som bol s nimi. Dal som im prikázania a predpisy. Chcem od vás, aby ste si čítali Moje slová a znovu si prezreli, čo zaznamenali o Mne. Chcem od vás, aby ste sa modlili k Otcovi, ako som ich učil. Vaša Zem vidí mor, hladomor a nákazu, vojny a chýry o vojnách. Boli ste svedkami žiaľov a pôrodných bolestí. Znamenia sa objavujú na slnku, mesiaci i hviezdach. Najprv vstanú Mŕtvi v Kristovi, potom tí nažive budú uchvátení nahor, aby Ma stretli v oblakoch. Nedajte sa oklamať žiadnym človekom. Je to napísané, udeje sa to. Čakajte ešte malú chvíľku dlhšie. Žiadna ďalšia bolesť a žiadne ďalšie slzy. Ženích prichádza. Ješua sa vracia."

https://www.youtube.com/watch?v=X-kHuYA-DF0

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...