sobota 6. marca 2021

Večný Život

Večný Život – 6. marca 2021 - Slová Ježišove k nám

Večný Život je Jedine vo Mne. Ja Som váš Zdroj Života. Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Zomrel som za všetkých z Lásky Na Kríži. Zaplatil som Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou. Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Tí, ktorí Ma Hľadajú, Nachádzajú Život. Som Jediný Darca Večného Života. Preto každý z vás musí byť Uzmierený a v Pokoji So Mnou, Ak chcete mať Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi.

Musíte mať Spoľahnutie, že Prijmete Odmenu Večného Života na Konci vášho preteku, ktorý má začiatok i Koniec. Preteky ktoré bežíte, ktoré Som Umiestnil Pre vami, Nie sú pre rýchlych, ale pre tých, ktorí sú ochotní vydržať a zapierať sa, nezáležiac na všetkých prekážkach. Držte si vaše oči Zamerané na Odmenu Večného Života, na Konci. Budete Odmenení, Nebude to Márne. Nebudete Sklamaní: Ak zostávate Bežať a Nenecháte nikoho Ani nič brániť vám Ani Zastaviť vás, až do úplného Konca. Vaším Hlavným Cieľom je Odmena Večného Života a Koniec to oznámi.

Buďte Pevní vo vašej Viere, Neochvejní a Nepohnuteľní. Ja Som vaša Jediná Nádej Na Večný Život. Všetko je to O Mne, Kráľovi Slávy. Zaprite sa, zdvihnite váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Moju Cestu, ako vás Usmerňujem a Vediem Ja Osobne, k Večnému Životu. Jestvuje cesta, ktorá sa zdá správna mnohým, ale jej koniec vedie len k Večnému Zatrateniu. Nedajte sa nikým zviesť Ani zlákať vás preč Odo Mňa, so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Budete len Sklamaní a budete mať za to viniť len samých seba.

Na ničom inom vám nesmie záležať viac v tomto dočasnom živote, ako mať Nádej na Večný Život na Konci. Nemilujte Nič viac ako Mňa, v tomto svete. Čo vám to osoží, keby získate celý svet, ale stratíte svoju vlastnú dušu? Čo budete schopní dať na výmenu za vašu dušu? Buďte Rozumní a Nie pochabí. Koniec to oznámi. Bude to buď Večný Život Alebo Večné Zatratenie. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Vyberte si Život a Nie Smrť, aby ste mali Spoľahnutie, že Nadobudnete Večný Život na Konci. Vždy Verne dodržujem Moje Prisľúbenia.

https://www.youtube.com/watch?v=LhYITPRyl1I

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...