pondelok 22. marca 2021

Stále Zrejmejšie

Stále Zrejmejšie – 22. marca 2021 - Ježišove slová k nám

Bude sa to stávať stále Zrejmejšie, ktorí sú deťmi Svetla i tí, ktorí sú stále vo tme, pretože sú oklamaní. Mnohí akceptovali lži ako pravdu, ale Nie je to Pravda. Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Mnohí si vyberajú milovať tmu viac ako Svetlo a bude to stále Zrejmejšie podľa ich skutkov, pretože ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Strom je Poznať podľa svojho ovocia. Zlý strom Nemôže prinášať Dobré ovocie. Bude vyťatý a vrhnutý do ohňa.

Budete to Vedieť a oni budú stáť vonku, bude sa to stávať stále Zrejmejšie, ktorí sú tí, čo si vyberajú patriť k satanovi a jeho kráľovstvu. Sú to tí, ktorí nazývajú zlé dobrým a Dobré zlým, čo pokladajú tmu za svetlo a Svetlo za tmu. Takto ich Rozpoznáte a budú sa stávať stále Zrejmejší. Budú Odhalení Mnou Alebo sa odhalia sami, to kto skutočne sú a Nie to, kto Predstierajú byť. Nejestvuje Nič Tajné, čo Nebude Zjavené Ani Nič Skryté, čo Nebude Známe a Nepríde na Svetlo. Všetky lži budú Osvetľované a Odhaľované stále viac a viac a bude to Zrejmé. Ja to všetko Poznám. Pravda bude Šokovať svet. Pravda sa Odkrýva stále viac a viac a bude to Biblické. Odkrývanie Mojich Slov Dáva Svetlo, Dáva Porozumenie Múdrym. Buďte Múdri a Nie pochabí, pretože aj to sa bude stávať stále Zrejmejšie, kto je Rozumný a kto je pochabý. Milujte Pravdu a Nie lži.

Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa a Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie. Ja Poznám Koniec Od Začiatku a bude to stále Zrejmejšie. Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde, Všemocný, v Zasľúbenom Čase s Veľkou Silou a Veľkou Slávou (Glóriou). Bude sa to Stávať stále Zrejmejšie. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Mám Riadenie a bude to stále Zrejmejšie a všetko pre Moju Slávu. Som Kráľ Slávy a Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=JSywGaQc7d4


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...