pondelok 1. marca 2021

Ochotní Nasledovať Ma

Ochotní Nasledovať Ma – 1. marca 2021 - Slová Pána Ježiša k nám všetkým

Musíte byť vždy Ochotní Nasledovať Ma, Moju Cestu, pretože to je Jediná Cesta, Ak chcete mať Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi. Mnohí Nie sú Ochotní Ani Rozhodnutí. Ja Nikoho Nenútim. Je to voľba s následkami.

Volám mnohých, ale nemnohí sú Ochotní. Musíte byť Ochotní a Rozhodnutí Nasledovať Ma, Moju Cestu, ako vás Usmerňujem a Vediem Ja Osobne, každý krok Cesty, podľa Môjho Plánu a Účelu, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Potom budete vždy Mať a Zažívať Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca uprostred virvaru. Viete, že Som vždy S vami, pretože Ma Nasledujete v Mojich Šľapajách, keď Idem Pred vami, aby som vás Ukazoval Cestu, Spravil pokrivené miesta priamymi, drsné miesta hladkými a Otváral Dvere primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Nikdy Nie ste odkázaní len na seba. Som vždy S vami, aby som vám Pomáhal a Posilňoval vás, počas tejto Náročnej a Úzkej Cesty. Nikdy som vám Nesľúbil ľahkú Cestu. Sľúbil som vám, že od vás Nikdy Neodídem Ani vás Neopustím, ale musíte Vydržať a byť Ochotní Pokračovať Nasledovať Ma, na celej Ceste, až do Úplného Konca. To Nebude Márne.

Sú mnohí, ktorí sú na ceste, ktorá sa im zdá správnou, ale Nie je to Moja Cesta a jej koniec vedie len k Večnému Zatrateniu. Musíte sa uistiť, že ste Na Správnej Ceste. Budete to Vedieť, Ak Ma Nasledujete. Ja Som Tá Jediná Cesta, Pravda a Život. Dovolím vám Vstúpiť Do Neba alebo vás Odmietnem. Mnohí Skúsia Vojsť, ale Nebudú toho schopní. Kvôli tomu musíte byť Ochotní Nasledovať Ma, Moju Cestu, až do Úplného Konca, potom Nebudete Sklamaní. Naslúchajte, Poslúchajte a Robte ako Ja Chcem. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná Alebo tá iných ľudí. Nasledujte Moje Pokyny a Usmernenia a budete v Mojej Dokonalej Vôli a v Pokoji.

Mnohí sú len Poslucháčmi, ale málo je Ochotných byť aj Činiteľmi. Nie sú Ochotní vyjsť von zo svojich komfortných zón aby Ma Nasledovali, Moju Cestu, dokonca na neznáme miesta. Poďte a buďte Ochotní Nasledovať Ma, Moju Cestu. Ja Nezlyhám Ani vás Nesklamem. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Vypracúvam všetky Veci pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní podľa Môjho Plánu a Účelu. Buďte Ochotní Nasledovať Ma, Jedine Moju Cestu. Nebudete Sklamaní. Milujem a Starám sa o vás. Koniec to povie.

Willing to Follow Me – March 01, 2021

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...