pondelok 29. marca 2021

Vízia a slovo poznania: umelá inteligencia, cestovanie v čase, cestovanie medzi dimenziami

Vízia a slovo poznania: umelá inteligencia, cestovanie v čase, cestovanie medzi dimenziami - 28. marca 2021 - od sestry Barbary

Písmo: Lukáš 21:25-26 A budú znamenia na slnku a na mesiaci i na hviezdach, a na zemi bude zovrenie národov, nevediacich, kam sa podieť, keď bude hučať more a vlnobitie, takže ľudia zmŕtvejú od strachu a od očakávania toho, čo všetko príde na svet. Lebo nebeské moci sa budú otriasať.

V nedeľu, 28. marca 2021 som mala víziu a slovo poznania.

Vízia: stroj s robotickými ramenami stál vedľa ženy. Bol to vzpriamený stroj, vysoký do 2 metrov a stála pred ním žena. Prvé čo som si na ňom všimla bolo, že mal ramená. Uchopil jej rameno a nedovolil jej odísť. Mala som dojem, že bol nesmierne nebezpečný. Potom som počula “umelá inteligencia; nebude možné ju ovládať.”

Slovo poznania: Počula som “cestovanie medzi dimenziami a cestovanie časom. Teraz sa to deje.”

https://www.youtube.com/watch?v=XAXdabg-ZJw

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...