piatok 12. marca 2021

Pýtajte sa Ma

Pýtajte sa Ma - 12. marca 2021 - Slová Ježišove k nám

Pýtajte sa Ma a Ja vám Ukážem a Zjavím veci, ktoré Neviete, nové a skryté veci, mystériá. Všetko to Poznám. Nič Nemôže byť Skryté Predo Mnou Ani to nikto nemôže udržať v Tajnosti. Všetko Vidím i Počujem. Preto to Môžem Zjaviť, dokonca Vopred, ako Chcem a Kedy Chcem. Nie Som Obmedzený Ani Ohraničený.

Som Jediný, Kto Pozná Koniec od Začiatku. Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Má Prísť, v Stanovenom Čase, vo Veľkej Sile a Veľkej Sláve. Nikto Ma nemôže Predikovať. Som Ktorý Som, Všemohúci. Riadim. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a v Mojom Ustanovenom Čase.

Verte a Dôverujte Mi preto, Kto Som a preto, Čo Dokážem Urobiť a Nepochybujte O Mne, keď sa Ma Pýtate. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Majte Vieru vo Mňa.

Vaša Viera bude testovaná mnohokrát a na rôznych cestách, ale buďte Pevní vo vašej Viere. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Pýtajte sa Ma a nikoho iného. Nasledujte Moju Konzultáciu na každom kroku Cesty a Nikdy nebudete v temnote, pretože Ja Som vaše Svetlo. Milujem vás a Starám sa o vás. Musíte sa Učiť Pýtať sa Ma a aj na Potvrdenie a Čakať Trpezlivo na Mňa. Buďte Pokorní a Pýtajte sa Ma. Ja vás Počujem a Odpoviem vám. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Nikdy Nezlyhávam Ani Nesklamávam.

https://www.youtube.com/watch?v=x1k9bMeBIb0


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...