pondelok 8. marca 2021

Chcem aby Ma každý Poznal

Chcem aby Ma každý Poznal – 8. marca 2021

Chcem aby Ma každý Poznal, nikto nie je vynechaný. Je to voľba. Preto musíte mať váš vlastný Osobný Vzťah Lásky So Mnou, aby ste Ma mohli Spoznať Reálne, pre seba. Všetko je to medzi Mnou a vami. Ak Ma Chcete Poznať a to ešte Lepšie, potom musíte Pracovať na vašom Vzťahu So Mnou. Máte za to svoju zodpovednosť, nikto iný to nemôže urobiť namiesto vás. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Ak Ma Hľadáte, tak Ma Nájdete. Ak sa Priblížite ku Mne, vtedy sa i Ja Priblížim k vám. Verte a Dôverujte Mi. Ja Som vždy Verný. Odmeňujem tých, ktorí Ma Usilovne Hľadajú.

Mnohí sú zaneprázdnení len s mŕtvymi náboženskými praktikami. Preto Ma Nepoznajú, Toho V Ktorého Veria a Uctievajú, Reálne. Iba O Mne Vedia, z čítania a z počúvania od iných ľudí. Nemajú svoj vlastný Osobný Vzťah So Mnou. Nepočujú Môj Hlas Ani Ma Nenasledujú, Moju Cestu. Kvôli tomuto mnohí Nie sú v Mojej Dokonalej Vôli.

Máloktorí Ma Poznajú, pretože majú svoj vlastný Osobný Vzťah Lásky So Mnou. Niktorí nedokážu Nasledovať Ma, Moju Cestu a byť v Mojej Dokonalej Vôli, Ak Nepočujú Môj Hlas, Nenaslúchajú, Neposlúchajú a Nenasledujú Moje Oboznamovanie a Vedenie, keď ich Inštruujem a Usmerňujem Ja Osobne, na každom kroku Cesty. Musíte Chcieť a byť Ochotní. Nikoho Nenútim. Chcem a Túžim, aby každý Chcel Poznať Ma a Nasledovať Ma, Moju Cestu, až do úplného Konca.

Mnohí hynú, pretože im chýba pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa. Preto Chcem, aby Ma každý Poznal, aby ste mali váš vlastný Osobný Vzťah Lásky So Mnou a Pracovali na ňom, každý deň a nielen v niektoré dni, keď to tak cítite. Ja Poznám každé srdce. Poznám, ktorí Ma naozaj Milujú i tých, ktorí to len predstierajú. Buďte Rozumní a Nie pochabí.

https://www.youtube.com/watch?v=rk1q-1VqIpY


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...