pondelok 15. marca 2021

Dúfajte vo Mňa

Dúfajte vo Mňa – 15. marca 2021

Dúfajte vo Mňa a Nestrácajte Nádej Ani Sa Nevzdávajte Mňa, Inak to všetko bude márne. To je to, čo chce satan, váš protivník. chce každého odradiť, aby sa cítil beznádejne. Víťazstvo je vždy zaistené So Mnou. Ja Som vždy S vami, aby som vám Pomáhal a Podporoval vás. Nie ste odkázaní sami na seba. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím, Moji Milovaní. Poznám vás podľa vášho mena, ste Moji. Naberte Odvahu a Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa, v to, Kto Som a v to, čo Dokážem Urobiť. Moja Ruka Nie je taká Krátka, aby Nepomohla. Pýtajte sa Ma, Ja Som váš Darca Nádeje.

Nezúfajte, So Mnou je vždy Nádej. Niet ničoho, čo Nie Som Schopný Urobiť. Milujem vás a Starám sa o vás. Nie ste bez Nádeje. Verte a Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a Nepochybujte O Mne. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro, pretože Ma Milujete a ste Povolaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Buďte Neochvejní a Nepohnuteľní. Pevní vo vašej Viere. Ja Som váš Darca Nádeje.

Nestrácajte Nádej, keď je vaša viera testovaná. Bude testovaná mnohokrát a na rôznych cestách. Nie je to preto, aby vás strhlo k zemi, ale aby ste Budovali vašu Vieru vo Mňa, takže sa budete učiť a budete Vedieť, že Nikdy Nie ste bez Nádeje, pretože vaša Nádej je Vo Mne. Ja Nikdy Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Som vždy Verný a Dôveryhodný.

Nezmenil Som Sa. Činím čo je Nemožné, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné, Mojou Cestou, pretože toho Som Schopný. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Dúfajte vo Mňa. Viera Vypracúva Zázraky. Buďte vždy Vďační a Ceňte si Ma. Ste Milovaní. Milujte Ma s celým vaším srdcom a umožnite Mi vždy byť vašou Prvou Láskou. Buďte v Pokoji So Mnou, vtedy budete Mať a Zažívať Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, nezáležiac na vašich okolnostiach, pretože vaša Nádej je Vo Mne.

Moji Milovaní, Ja Som tiež vašou jedinou Nádejou na Večný Život. Som váš Zdroj Života. Som jediná Cesta, Pravda a Život a Okrem Mňa, Nie je Žiaden iný a ani Nikdy nebude. Dúfajte vo Mňa a Nebudete Sklamaní, pretože Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=lUHt-kupIX4

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...