utorok 23. marca 2021

Buďte Uistení

Buďte Uistení – 23. marca 2021 - Ježišove slová k nám

Buďte Uistení a Spoliehajte sa na Mňa, Moje Milované deti, že Dokážem a že aj Dokončím Dobrú Prácu, ktorú som Začal v každom jednom z vás. Milujem vás a Starám sa o vás. Ste Milovaní a Nie ste bez Nádeje. Mením, Premieňam vás stále viac Na Moju Podobu, aby ste Mi tak mohli byť Potešiteľní. Budete Mojím Zrkadlovým Obrazom. Reprezentujete Ma v tomto svete. Ste Mojimi Vyslancami. Ste Mojimi Napodobňovateľmi. Ste Knihou, ktorú druhí Čítajú. Ste Živé Epištoly pre Moju Glóriu (Slávu).

Buďte Uistení, že skazení Nepôjdu Nepotrestaní. Ja Odplatím, Pomsta je Moja. Som Jediný Spravodlivý Sudca a Súdim vždy Čestne a Správne. Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Nič Nie je Skryté Predo Mnou. Nejestvujú Žiadne Tajomstvá. Všetko Poznám. Vy všetci ste večne predo Mnou, Spravodliví i skazení.

Nespravodliví môžu byť Uistení, že Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo, Ak Neučinia Pokánie a Neodvrátia sa Včas od všetkých svojich skazených ciest. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Preto Volám hriešnikov k Pokániu. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil som Výkupné s Mojou Krvou. Nie je to Moja Vôľa, aby hocikto Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Preto každý musí Byť Uzmierený a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja, pretože Koniec to oznámi.

Buďte Uistení a Odpočívajte v Mojom Zaistení, Moje Milované deti, že Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Som Schopný Splniť Moje Prisľúbenia ako Chcem a Kedy Chcem. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Činím veci Nemožné, Nadprirodzené, Neobyčajné a Bezprecedentné, Mojou Cestou a všetko pre Moju Glóriu. Buďte Pevní vo vašej Viere. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Máte Moje Uistenie. Vypracúvam všetky Veci pre Dobro, pretože Ma Milujete a ste Povolaní Podľa Môjho Plánu a Účelu. Dôverujte Mi. Ja Riadim. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi.

https://www.youtube.com/watch?v=4aScn5xjUzQ

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...