piatok 19. marca 2021

Môj Plán a Účel pre vás

Môj Plán a Účel pre vás – 19. marca 2021 - Ježišove slová k nám

Môj Plán a Účel pre vás a s vami je jedinečný. Len Ja Poznám, čo to je. Preto musíte najprv Počuť Odo Mňa, čo je Moja Vôľa pre vás, aby ste mohli byť v Mojej Dokonalej Vôli. Toto je to, čo Chcem a Túžim pre každé z Mojich detí, nikto nie je vynechaný. Milujem a Starám sa o každého jedného z vás. Musíte Kráčať So Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde. Váš Vzťah So Mnou je tiež jedinečný, pretože všetko je to medzi Mnou a vami. Musíte Ma Zažívať Reálne. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Hľadajte a Zameriavajte sa na Môj Plán a Účel.

Niktorí Ma nemôžu Nasledovať, Mojou Cestou a Činiť Moju Vôľu, ak Najprv Nepočujú Odo Mňa, čo je Môj Plán a Účel. Musíte sa Pýtať Ma a Čakať Trpezlivo, aby ste Prijímali Odo Mňa. Dávam Poverenia, Pokyny a Usmernenia primerane k Môjmu Plánu a Účelu každému Osobne. Som Hlava Môjho Tela a Moje Telo má mnoho rôznych častí a môže fungovať správne len vtedy, ak všetci sú ochotní činiť svoju úlohu primerane k Mojej Vôli, Môjmu Plánu a Účelu a všetko pre Moju Glóriu.

Každý musíte byť ochotní úplne sa Odovzdať Mne a Mojej Autorite. Musíte zaprieť seba, zdvihnúť váš kríž každý deň a Nasledovať Ma, Mojou Cestou. Je to každodenné Kráčanie So Mnou vo Vzťahu Lásky, podľa Môjho Plánu a Účelu. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná alebo tá iných ľudí. Ste jedineční a Môj Plán a Účel sú tiež jedinečné pre vás. Nepozerajte sa na iných ľudí ani sa neporovnávajte s nimi. Ja Osobne Pripravujem a Poskytujem Výbavu každému jednému z vás, primerane k Môjmu Plánu a Účelu, aby som vás Mohol Použiť pre Činenie Mojej Vôle. Musíte byť ochotní byť aj Činiteľmi. Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma, Moju Cestu, každý krok Cesty, ako vás Osobne Oboznamujem a Vediem, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Toto je Mi Potešiteľné, že Činíte Moju Vôľu, podľa Môjho Plánu a Účelu pre vás. Moje Volanie a Moje Dary sú Neodvolateľné. Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam. Buďte vždy pokorní a ochotní Slúžiť Môjmu Plánu a Účelu v Poslušnosti ku Mne a z Lásky. Moje Kráľovstvo, Moja Vôľa buď Učinená.

Musíte vedieť, že satan vždy vyskúša urobiť svoje maximum, aby vám prekážal a zastavil vás. Nepadajte mu za korisť ani jeho mnohým úkladom. Je to voľba. Buďte vždy Ochotní Slúžiť Môjmu Plánu a Účelu. Nebudete sklamaní. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú. ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Dôverujte Môjmu Plánu a Účelu. Nasledujte Ma vo Viere, postupne krok za krokom a deň za dňom, až do úplného konca.

https://www.youtube.com/watch?v=fZ2aF7_ap-A

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...