štvrtok 18. marca 2021

Mnohí sa budú vždy Protiviť Pravde

Mnohí sa budú vždy Protiviť Pravde - 18. marca 2021 - Ježišove slová k nám

Mnohí sa budú vždy Protiviť Pravde. Nič nového. Nebudú mať Žiadne ospravedlnenie. Ja Som Pravda. Tí, ktorí Hľadajú Pravdu, Nájdu Pravdu. Ja Privádzam Do celej Pravdy pomocou Môjho Svätého Ducha.

Tí, ktorí sa vždy Protivia Pravde, Nepokročia, ale budú stagnovať. Nebudú rásť, aby sa stali duchovne zrelými. Je to voľba.

Pýtajte sa Ma, Toho, Ktorý Pozná všetku Pravdu, aby ste boli v celej Pravde. Neprotivte sa Pravde. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Tí ktorí Ma Hľadajú, Ma Nájdu. Ja Som vždy Verný. Odmeňujem tých, ktorí Usilovne Hľadajú Mňa, Pravdu. Oni Nebudú Sklamaní.

Tí, ktorí sa vždy Protivia Pravde, Nebudú mať Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi. Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Pravda Vedie k Životu, lži k smrti. Hľadajte Život a Nie smrť. Neprotivte sa Pravde. Milujte Pravdu a nenáviďte lži.

Ja Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou. NIE je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Každý sa musíte Kajať a Odvrátiť sa Od všetkých vašich skazených ciest, pretože nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Každý musíte byť Uzmierení a v Pokoji so Mnou, s Princom Pokoja. Ja Som váš Zdroj Života. Neprotivte sa Pravde, vtedy sa Protivíte Mne, Tomu, O Ktorom to všetko je. Ja Som vaša Jediná Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi. Píšem mená do Knihy Života a tiež mená Odnímam. Nebuďte Oklamaní, pretože sa Protivíte Pravde, ale Hľadajte Pravdu. Milujte Pravdu a Kráčajte v Pravde. Jestvuje cesta, ktorá sa zdá správnou mnohým, ale jej koniec vedie len k Večnému Zatrateniu.

Naslúchajte Mi, Poslúchajte Ma a Nasledujte Ma, jedine Moju Cestu, ako vás Oboznamujem a Vediem, každý krok Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Ak chcete Dosiahnuť Správnu Konečnú Destináciu. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Kvôli tomu Varujem, Dobre si to Zvážte a Neprotivte sa Pravde. Tí, ktorí si vždy vyberajú Protiviť sa Pravde, sú v Nepriateľstve So Mnou a Nie sú Mi Potešiteľní. Ja Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Hľadajte, ako Mi byť vždy Potešiteľní a v Pokoji So Mnou.

https://www.youtube.com/watch?v=w17g637UQy4


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...