utorok 30. marca 2021

Toto je čas

Toto je čas – 30. marca 2021 - Ježišove slová k nám

Toto je čas, Moje Milované deti, Toto je Čas pre každého z vás, Mojich Bojovníkov Pravdy a Nositeľov Svetla, aby ste Teraz boli v absolútnej Jednote So Mnou. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak, ako je v Nebi. Moja Vôľa Nie je vaša vôľa Ani vôľa hocikoho iného. Jedine Moja Vôľa Buď Učinená, podľa Môjho Plánu a Účelu pre tento Čas. Vyhľadávam úplnú Poslušnosť od každého.

Načasovanie znamená všetko, lebo dni sú zlé. satan takisto vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. Preto zúri ako lev, hľadajúci koho môže zožrať v tejto neskorej hodine. Čas sa rýchlo kráti. Odpočet času sa začal a Ja Som Jediný, kto Dokáže Meniť Čas. Riadim všetko, i Čas. Sú rôzne Odpočty času a Ja ich všetky Poznám a Riadim každý jeden a Nie satan Ani jeho nasledovníci. Som Všemohúci, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde v Určenom Čase, vo Veľkej Sile a Veľkej Sláve. Dôverujte Môjmu Plánu. Som Jediný, kto Všetko Pozná. Poznám Koniec Od Začiatku. Poznám váš Začiatok a aj váš Koniec i s rôznymi odpočtami pre všetky vaše životné udalosti. Dôverujte Mi, Ja Riadim. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní podľa Môjho Plánu a Účelu.

Toto je Čas pre vás ako Mojich Bojovníkov Pravdy a Nositeľov Svetla, aby ste boli tým, čím som vás Povolal byť. Je Čas, Naslúchajte Mi, Venujte Pozornosť tomu, čo vám Vravím, aby ste mohli byť v Mojej Dokonalej Vôli, Zajedno So Mnou v Duchu a v Pravde. Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Životy mnohých sú stále v ohrození.

satan, váš protivník, nenávidí Pravdu. Preto vy ako Moji Milovaní Bojovníci Pravdy a Nositelia Svetla budete nenávidení, prenasledovaní a niektorí zabití kvôli Mne a Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré Nie je zo sveta. Vytrvajte a buďte Verní až do úplného Konca a Veľká bude vaša Odmena v Nebi. Nebude to márne.

Načasovanie znamená všetko a Teraz je ten Čas pre Mojich Bojovníkov pravdy a Nositeľov Svetla, aby ste boli tým, kým som vás Povolal a Pripravoval byť. Umožnite svetu Poznať Pravdu a Vidieť, že stále je tu Svetlo vo tme. Buďte Majákom Nádeje pre ľudí bez nádeje. Svetlo na kopci sa nedá ukryť, je tam pre všetkých, aby videli. Buďte Majákom Svetla, Mojimi Bojovníkmi Pravdy. Je čas. Umožnite svetu Vedieť, kto Som. Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil Som Výkupné S Mojou Krvou. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci, pretože Koniec to oznámi a časový odpočet je pre mnoho vecí. Životy mnohých sú v ohrození, pretože každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane, ich časový odpočet sa skončí, bude to ich koniec a potom ich čaká Večnosť a čo to bude? Nebo alebo Peklo? Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Teraz Volám hriešnikov k Pokániu, lebo Viem, že Čas sa rýchlo kráti. Je Čas Dobre Si Toto Zvážiť, pretože nikdy neviete, kedy sa Skončí váš odpočet, môže to byť pre mnohých skôr ako to, čomu veria. Preto musíte byť vždy Prichystaní, Potešiteľní Mne, aby ste boli Nájdení za Hodných Mnou pre Zdedenie Môjho Večného Kráľovstva. Toto je čas pre spáčov, aby sa Prebudili, prv ako na to môže byť už navždy príliš neskoro. Toto je čas byť Múdrym a Nie pochabým. Pozorujte Čas, v ktorom ste a dobre využite čas, ktorý dnes máte. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Buďte Uzmierení a vždy v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja. Je čas.

“20 Daniel povedal: Nech je Požehnané Meno Božie Naveky Vekov, Lebo Múdrosť a Sila Patria Jemu. 21 A On Mení Časy a Doby; Zosadzuje kráľov a Ustanovuje kráľov; Dáva Múdrosť Múdrym A Poznanie tým, ktorí majú Pochopenie. 22 Zjavuje Hlboké a Tajné veci; Vie, čo je vo tme, A Svetlo Prebýva S Ním.” Daniel 2:20-22

https://www.youtube.com/watch?v=pSiLALnpyGg


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...