utorok 30. marca 2021

Znovupreskúmajte vašich spoločníkov, lži a zrada hojnejú!

Naliehavé proroctvo: Znovupreskúmajte vašich spoločníkov, lži a zrada hojnejú! - 30. marca 2021 - od Ježiša, zdieľané s nami sestrou Barbarou

Písmo: Matúš 7:16 Podľa ich ovocia ich spoznáte. Či azda oberajú ľudia hrozná z tŕnia alebo figy z bodliakov? 17 Práve tak každý dobrý strom rodí dobré ovocie; ale zlý strom rodí zlé ovocie. 18 Dobrý strom nemôže rodiť zlé ovocie, ani zlý strom rodiť dobré ovocie. 19 Každý strom, ktorý nerodí dobré ovocie, sa vytína a hádže do ohňa. 20 A tak teda podľa ich ovocia ich spoznáte.

Slovo: Dokážeš teraz vidieť? Odstránil som šupiny z tvojich očí, dieťa. Je to poverenie, nech vidíš pravdu. Rozhliadni sa okolo, viď kto je s tebou, viď kto je proti tebe. Ľudia v tvojom živote nie sú to, kto si myslíš, že sú. Mnohí sformovali svoju oddanosť nepriateľovi. Prídu proti tebe, keď to budeš najmenej očakávať. Uctievajú iného boha a rozprávajú iné evanjelium. Vy ste moji svedkovia tejto pravdy. Pozorujte, ako sa udalosti odvíjajú. Naslúchajte starostlivo slovám. Zodpovedajú slová skutkom? Strom je poznať podľa jeho ovocia. Pozerajte sa na ovocie, nie na strom. Používajte vaše duchovné oči. Znovu preskúmajte vašich spoločníkov. Pýtajte si odo Mňa porozumenie. Pýtajte si odo Mňa, aby som usporiadal vaše kroky. Lži a podvod hojnejú.

https://www.youtube.com/watch?v=9JiFaSQMTq0



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...