utorok 9. marca 2021

Jednota So Mnou

Jednota So Mnou – 9. marca 2021 - Ježišove Otcovské slová k nám

Každý musíte Hľadať, aby ste boli V Jednote So Mnou, Zajedno V Duchu a v Pravde. Vediem vás Do celej Pravdy pomocou Môjho Ducha Vo vás. Preto musíte Naslúchať k Môjmu Hlasu a Poslúchať Ma, Ak chcete byť V Jednote So Mnou a Kráčať V Jednote So Mnou, na každom kroku Cesty, aby ste boli V Mojej Dokonalej Vôli.

Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná Alebo tá iných ľudí. Ak Kráčate V Jednote So Mnou, vtedy sa Moja Vôľa Stane vašou vôľou, Moje Myšlienky sa Stanú vašimi myšlienkami, Moja Cesta sa Stane vašou cestou a Môj Čas sa Stane vaším časom. Ja Budem Oslávený. Vy budete Mať a Zažívať Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, nezáležiac na vašich okolnostiach.

Tí, ktorí sú v Jednote So Mnou, budú sa Meniť, budú Premenení Na Moju Podobu, stále viac a viac, aby sa Stali Zrkadlovým Obrazom Mňa. Budete deťmi Svetla a Nie tmy, akými ste bývali. Budete v celej Pravde. Budete Svätí, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí, iba Čistí v srdci.

Ak Chcete a Túžite Kráčať so Mnou v Jednote, Oddajte sa Mi. Ja Som váš Zdroj Života. Prijímajte vašu Konzultáciu Odo Mňa a Čiňte ako Ja Chcem. Každému Dávam ich vlastné Poverenia, Pokyny a Usmernenia, aby Činili Moju Vôľu, primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi ako je v Nebi.

Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život a Okrem Mňa Nie je žiadny iný a ani Nikdy nebude, iba zvodcovia. Kvôli tomuto musíte Hľadať, aby ste boli vždy v Jednote So Mnou, potom Nebudete Oklamaní Ani nikto nebude schopný Zlákať vás Preč Odo Mňa, so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi.

Moja Túžba je, nech každý bude v Jednote So Mnou a Kráča v Jednote So Mnou každý deň, z Lásky a aby splnil všetko, čo Chcem, ako Chcem a v Mojom Určenom Čase. Toto je Mi Potešiteľné. Moja Vôľa buď Učinená. Nikoho Nenútim. Je to voľba. Ukážte Mi, že Som vašou Prvou Láskou. Buďte Činiteľmi. Buďte v Jednote So Mnou a Kráčajte každý deň v Jednote So Mnou, až do úplného Konca, pretože Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=AQJlFxml8xA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...