sobota 20. marca 2021

Mnohí sú stále Stratení

Mnohí sú stále Stratení – 20. marca 2021 - Ježišove slová k nám

Smutné je, že mnohí sú stále Stratení a ich duše sú v Ohrození. Každý jeden musíte byť Uzmierení a v Pokoji so Mnou. Ja Som jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou. Nie je to Moja Vôľa, aby hocikto Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútosťou naplneného Pokánia.

Pokánie je voľba s následkami. Tí, ktorí odmietajú, ponesú si následky a zahynú. Všetci sa musia Kajať a Odvrátiť sa od všetkých svojich skazených ciest. Ja Som Svätý a aj vy musíte byť Svätí, pretože bez Svätosti Ma nikto Neuvidí. Nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Nedajte sa nikým zviesť, so satanovými lžami a prázdnymi sľubmi. Ja Sa Nemením. Vy všetci sa musíte Meniť, byť Premenení Na Moju Podobu. Nikoho Nenútim. Musíte byť ochotní. Milujem vás a Starám sa o vás. Ak Ma Milujete, budete Ma Poslúchať. Vyhľadávam úplnú Poslušnosť od každého. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem.

Mnohí sú stále Stratení, pretože milujú tmu viac ako Svetlo a kvôli tomuto sú ich skutky zlé a Nie Dobré. Musíte byť deťmi Svetla a Nie tmy, akými ste bývali, Inak len klamete seba. Nebuďte oklamaní. Milujte Pravdu a Kráčajte v Pravde, pretože Jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži.

Čože to osoží komukoľvek z vás, keby získate aj celý svet, ale stratíte svoju vlastnú dušu? Čože dá ktokoľvek z vás na výmenu za svoju dušu? Buďte Rozumní a Nie pochabí. Každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane. Buďte vždy Prichystaní na Večnosť, pretože Koniec to oznámi.

Tí, ktorí ste stále Stratení? Nezostávajte Stratení a vo tme. Ja Som Svetlo sveta, Jediná Cesta, Pravda a Život a vaša jediná Nádej na Večný Život na Konci. Hľadajte Život, Nie smrť. Kajajte sa!

https://www.youtube.com/watch?v=LgkKd0mYmDg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...