utorok 2. marca 2021

Oklamaní a vo tme

Oklamaní a vo tme – 2. marca 2021 - Ježišove slová k nám

Mnohí sú stále oklamaní a vo tme kvôli satanovým lžiam. on je otcom všetkých lží, vrah od počiatku. jeho hlavný cieľ je zničiť koľkých sa len dá. nechce aby boli zachránení. urobí svoje maximum preto, aby ich udržal oklamaných a vo tme so všetkými jeho lžami a mnohými úkladmi. Nechce, aby Prišli k Poznaniu Pravdy. vyskúša svoje maximum, aby im zabránil, pretože vie, že Pravda Oslobodzuje a Nie jeho lži. Preto chce udržať ich oklamaných a vo tme so všetkými jeho lžami.

Preto musíte byť trpezliví a uvedomovať si, že aj vy ste boli kedysi oklamaní a vo tme a stratení, až dokým ste sa Uzmierili a boli v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja. Teraz ste Moje deti Svetla a Nie tmy, akými ste zvykli byť. Máte mnoho za čo byť Vďační. Teraz ste schopní pomáhať druhým, aby Prišli k Poznaniu Pravdy, ktorá aj ich Oslobodí. Tí, ktorých Ja Oslobodím, budú Skutočne Slobodní. Budú Ma Oslavovať, Toho, O Ktorom to všetko je. Ja Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta a Okrem Mňa Nie je Žiaden iný a ani Nikdy nebude, iba zvodcovia. Sú dravými vlkmi v ovčích šatách, ktorí zlákali mnohých preč Odo Mňa so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Smutné je, že mnohí toto zistia, keď môže byť už príliš neskoro. Ak sa neprebudia a nebudú Hľadať Pravdu, zahynú vo svojom klame.

Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie a Odvrátili sa od všetkých svojich skazených ciest, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia a Koniec to oznámi, ale vtedy bude na to už príliš neskoro. Nečakajte. Kajajte sa a budete Žiť. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Hľadajte Život Nie smrť. Milujem vás a Starám sa o vás. Ste Milovaní. Zomrel som za všetkých z Lásky Na Kríži. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou. Prijmite Teraz Môj Zdarma Dar a Nečakajte, pretože satan chce, aby ste zahynuli. Kajajte sa! Pretože Neviete, koľko času máte. Musíte byť vždy Pripravení, takže vás Nájdem za Hodných v Ten Deň pre Zdedenie Môjho Večného Kráľovstva. Nespravodliví ho Nezdedia. Nebuďte Oklamaní. Hľadajte, ako byť Súčasťou Môjho Večného Kráľovstva. Moje Kráľovstvo je Jediné Kráľovstvo, ktoré vedie k Večnému Životu na Konci.

Nikto nepotrebuje zostať oklamaný a vo tme. Je to voľba. Buďte Rozumní a Nie pochabí, pretože Koniec to povie.

https://www.youtube.com/watch?v=yb9ia-Z2DPI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...