piatok 26. marca 2021

Počujte Odo Mňa, aby ste Ma Poznali

Počujte Odo Mňa, aby ste Ma Poznali – 26. marca 2021 - Ježišove slová k nám

Každý jeden z vás musí Počuť Odo Mňa, aby Ma Spoznal Reálne. Mnohým chýba porozumenie toho, Kto Som a Toho, Čo Dokážem Urobiť, pretože sa opierajú o svoje vlastné porozumenie. Chýba im Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, Toho, O Ktorom to všetko je. Aj kvôli tomuto mnohí hynú a to Nie je Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul.

Mnohí sú oklamaní a vo tme, pretože akceptovali lži ako pravdu, ale to Nie je Pravda. satan zlákal mnohých preč odo Mňa, od Pravdy, s jeho lžami a s prázdnymi sľubmi. Jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Tí ktorí Milujú a Hľadajú Pravdu, Nachádzajú Pravdu. Ja Som vždy Verný. Odmeňujem tých, ktorí Ma Usilovne Hľadajú, ktorí chcú a túžia byť vo Všetkej Pravde. Oni Nebudú Sklamaní. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Privediem ich Do Celej Pravdy.

Nie je to o Náboženstve a mŕtvych náboženských praktikách, ale o Poznaní Ma Reálne. Každý jeden-každá jedna musí Počuť Odo Mňa, Aby bol Schopný Spoznať Ma. Musíte Počuť Môj Hlas pre seba. Naslúchajte a Venujte Pozornosť, keď Rozprávam a budete Počuť a Prijímať Odo Mňa. Ja Stále Rozprávam. Nezmenil Som Sa. Mnohí Mi Nenaslúchajú, naslúchajú len iným hlasom. Kvôli tomu sú mnohí oklamaní, vo tme a stratení, pretože sú zlákaní preč Odo Mňa, dravými vlkmi v ovčích šatách.

Chcem a Túžim za tým, že každý bude mať svoj vlastný Osobný Vzťah Lásky So Mnou. Chcem aby bol každý v Jednote So Mnou, Zajedno v Duchu a v Pravde, aby bol v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa buď Učinená, nie vaša vlastná alebo tá iných ľudí. Ak chcete Poznať Moju Vôľu, Môj Plán a Účel, potom musíte Hľadať, aby ste Počuli a Prijímali Odo Mňa.

Je to voľba. Ja Milujem a Starám sa o každého, ale nemnohí sú Ochotní Hľadať, aby Ma Poznali Reálne pre seba. Kvôli tomuto len nemnohí Ma Nasledujú, Mojou Cestou, tak ako ich Oboznamujem a Vediem, každý krok Cesty, aby boli v Mojej Dokonalej Vôli. Ja Som vždy k dispozícii pre každého. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Každý musí Počuť Odo Mňa, aby Poznal Mňa a Moju Vôľu, Môj Plán a Účel.

https://www.youtube.com/watch?v=Iqgg3PPXivo



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...