nedeľa 7. marca 2021

Proroctvo: Zjavím mnoho nemnohým

Proroctvo: Zjavím mnoho nemnohým - prijaté od Pána sestrou Barbarou 4. marca 2021 o 11:44 hod.

Písmo: Lukáš 21:25 A budú znamenia na slnku a na mesiaci a na hviezdach; a na zemi bude zovretie národov, nevediacich, kam sa podieť, keď bude hučať more a vlnobitie, 26 takže budú zlyhávať srdcia ľudí od strachu a od očakávania toho, čo príde na svet. Lebo nebeské moci sa budú otriasať. 27 A vtedy uvidia Syna človeka, prichádzajúceho na oblaku s mocou a veľkou slávou. 28 A keď sa toto začne diať, vzpriamte sa a pozdvihnite svoje hlavy, lebo sa blíži vaše vykúpenie.

Živé Slovo: JA SOM Boh Svetla; Svätý je Moje Meno. Moje Deti Ma poznajú; a Ja poznám Ich; nasledujú Svetlo. Putovanie je dlhé a namáhavé; putovanie sa blíži ku koncu. Čo sa začalo so šepkaním, skončí sa s hlasným volaním. Nebesia sa trasú pri Zvuku Môjho Hlsau. Nebolo to vari predpovedané už od začiatku? Nech každý deň Vás nájde v pohotovosti; zjavím mnoho nemnohým. Múdrosť otvorí oči mnohým. Srdcia ľudí budú zlyhávať, lebo osud uháňa vo vetre.

https://www.youtube.com/watch?v=UAyYBC79IfE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...