nedeľa 14. marca 2021

Naslúchajte Mi

Naslúchajte Mi – 14. marca 2021

Naslúchajte Mi, keď Rozprávam. Budete Žiť z Každého Slova, ktoré Vychádza Z Mojich Úst. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem.

Venujte Pozornosť tomu, keď Rozprávam. Naslúchajte Mi. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Chcem aby každý Počul Môj Hlas a Počul Odo Mňa.

Mnohí Nie sú ochotní. Odmietajú Naslúchať Mi, keď Rozprávam. Je to voľba. Tí, ktorí Naslúchajú, budú Žiť a tí, ktorí nenaslúchajú, zahynú. Budú si niesť následky. Ja Rozprávam, kto však je ochotný iba Naslúchať? Nikoho Nenútim. Všetci máte slobodnú vôľu. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Tí, ktorí Odmietajú Naslúchať, budú za to musieť viniť len samých seba. Ja Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky.

Mnohí naslúchajú len hlasom cudzincov. Nerozpoznávajú Môj Hlas, pretože Nepoznajú Môj Hlas. Preto Mi Nenaslúchajú Ani Ma Nenasledujú, ale cudzincov, pretože Ja Som pre nich Cudzincom.

Nebuďte jedným-jednou z nich. Nie je to o mŕtvych náboženských praktikách. Každý z vás musí mať svoj vlastný Osobný Vzťah Lásky So Mnou. Máte svoju vlastnú zodpovednosť za Spoznanie Môjho Hlasu, Naslúchanie Mi, Poslúchanie a Nasledovanie Ma, Mojej Cesty, ako vás Oboznamujem a Vediem Ja Osobne, na každom kroku Cesty, aby ste mohli byť v Mojej Dokonalej Vôli. Niktorí nemôžu Nasledovať Ma, Moju Cestu a byť v Mojej Dokonalej Vôli, Ak Mi Nenaslúchajú a Najprv Nepočujú Odo Mňa. Dávam Poverenia, Pokyny a Usmernenia, primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná Alebo tá iných ľudí. Preto musíte Naslúchať Mi, vtedy Mi budete Potešiteľní.

https://www.youtube.com/watch?v=pmoMG357kT0


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...