nedeľa 7. marca 2021

Moje Schválenie

Moje Schválenie – 7. marca 2021 - Slová Ježišove k nám

Moje Schválenie vám je jediné, na čom vám musí záležať. Moja Vôľa buď Učinená, tak ako vás Inštruujem a Vediem, na každom kroku Cesty, podľa Môjho Plánu a Účelu pre vás, aby ste mohli byť v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná Ani tá iných ľudí. Ja vám Musím Schváliť. Musíte Hľadať len to, ako Mi byť Potešiteľní.

Nehľadajte schválenie od omylných mužov a žien. Kvôli tomu mnohí Nie sú Mi Potešiteľní, Ani v Mojej Dokonalej Vôli, pretože Mi Nenaslúchajú, Neposlúchajú Ani Nenasledujú Ma, Moju Cestu, ale ich vlastnú Alebo tú iných ľudí.

Mnohí tiež Kompromitujú Pravdu, pretože hľadajú schválenie od omylných mužov a žien. Toto môže byť fatálne a Koniec to oznámi. Nie každý, kto Mi Vraví "Pane, Pane", Zdedí Moje Večné Kráľovstvo. Nebuďte Oklamaní. Poviem mnohým v Ten Deň: "Choďte Preč, Ja Som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí činíte neprávosť. Čo Poviem vám? Moje Schválenie vám je jediné na čom záleží. Hľadajte jedine Moje Schválenie vám.

Nedajte sa nikým zlákať vás preč Odo Mňa so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Nasledujte jedine Mňa, Moju Cestu. Vždy Hľadajte, ako byť v Mojej Dokonalej Vôli. Buďte aj Činiteľmi, aby ste Mi boli Potešiteľní. Na Mojom Schválení vám, vám musí záležať.

Ja Som Jediný, Kto Rozhodne o vašom Osude na Konci a Koniec to oznámi. Musím vás Nájsť za Hodných v Ten Deň. Dovolím vám Vojsť Do Neba Alebo vás Odmietnem.

Môžete Vedieť, Či vám Schvaľujem Alebo Nie. Pýtajte sa Ma a Nie omylných mužov Alebo žien. Milujem a Starám sa o vás. Žiarlim na vás. Umožnite Mi byť vašou Prvou Láskou a Ukážte Mi, že Ma tiež Milujete. Na Mojom Schválení vám záleží a vy to musíte vedieť. Ostatní to môžu a aj budú vedieť. Dávam to na Známosť a Strom sa Pozná podľa jeho ovocia.

https://www.youtube.com/watch?v=fuK7w44xAOA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...