pondelok 29. marca 2021

Predikované Oživenie Bude Moja Pomsta satanovi

Predikované Oživenie Bude Moja Pomsta satanovi – 29. marca 2021

Predikované Oživenie ako bolo Predpovedané Mnou, Bude Moja Pomsta satanovi a Bude to Orchestrované Mnou a on to vie príliš dobre. Ja Odplatím, Pomsta je Moja. Nikto Ma Nedokáže Zastaviť. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem, ako som to Predpovedal. Bude to Biblické a Bude to Slávne. Nikto nebude Schopný Prekážať ani Zastaviť Moju Ruku. satan, antiKrist obama a falošný prorok pápež a tí, ktorí zapredali svoje duše satanovi, oni všetci to veľmi pevne skúšali, ale Neuspejú. Vaši nepriatelia sú aj Mojimi nepriateľmi, Moje Milované deti. Oni všetci sú Mojimi Protivníkmi. Beda im všetkým. Ja Odplatím, Pomsta je Moja. Mám úplné Riadenie. Moja Vôľa sa Stane na Zemi tak, ako je v Nebi.

Ceňte si Ma a buďte Vďační za Predikované Oživenie. Ono Príde v Mojom Určenom Čase a bude celé pre Moju Slávu (Glóriu). Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Zomrel som za všetkých z Lásky Na Kríži. Zaplatil som Výkupné S Mojou Krvou. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Pokánie Príde a bude Zametať celý svet ako Oheň. Tí, ktorých chcel satan zničiť, Prídu k Pokániu. Ja Som Prišiel preto, aby ste vy všetci mohli mať Život a Život v Hojnosti. satan prišiel kradnúť, zabíjať a ničiť. Prevezmem Pomstu na satanovi, na jeho pozemských kráľovstvách a falošných cirkvách, zorchestrovaných a vytvorených satanom, ktoré Vystavujem Svetlu. Bolo to skryté pri bežnom pohľade, ale Pravda o nich sa Teraz Odkrýva stále viac a viac. Pravda bude šokovať svet stále viac a viac, keď sa Odkrýva. Moje Kráľovstvo sa Rozrastie. Moja Pravá Cirkev sa Prejaví vo Veľkej Sile a Sláve, ako to nebolo nikdy predtým vídať ani slýchať. Vaša práca pre Mňa a Moje Večné Kráľovstvo Nebude márna. Všetka Moc a Všetka Autorita sú Moje. Som Všemohúci, Schopný Urobiť to, čo som Sľúbil. Dôverujte Môjmu Plánu a Hľadajte Moju Tvár stále viac a viac. Ceňte si Ma, lebo Predikované Oživenie Príde, Udeje sa podľa Môjho Plánu a Účelu. Moja Vôľa buď Učinená.

Predikované Oživenie, Moja Pomsta na satanovi a jeho systéme, falošných cirkvách, Obráti svet Hore Nohami. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Činím Veci Nemožné, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné Mojou Cestou a všetko pre Moju Slávu. Som Všemohúci, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde V Určenom Čase vo Veľkej Sile a Veľkej Sláve. Oslavujte Ma, Lebo Toho Som Hodný. Čakajte v Očakávaní Predikovaného Oživenia, Nebudete Sklamaní, keď uvidíte a Zažijete, ako Sa Pomstím satanovi. Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam a Dôveryhodný. Mnohí budú v Bázni a Úcte ku Mne preto, Kto Som a preto, čo Dokážem Urobiť. Som Kráľ Slávy. Budem Oslávený.

“6 Ale keď ich nenašli, odvliekli Jásona a niektorých bratov ku vládcom mesta a kričali: “Títo, ktorí OBRACAJÚ svet HORE NOHAMI, Prišli aj sem.” Skutky 17:6

“16 Ale toto bolo Povedané cez proroka Joela: 17 A udeje sa v POSLEDNÝCH DŇOCH, VRAVÍ BOH, že VYLEJEM z MÔJHO DUCHA na každé telo; Vaši synovia a vaše dcéry budú Prorokovať, Vaši mládenci budú vídať vízie, Vašim starcom sa budú snívať sny. 18 A na Mojich Mužov-služobníkov a na Moje Devy-služobnice Vylejem Môjho Ducha v Tých Dňoch; A budú Prorokovať. 19 Ukážem Zázraky Hore v Nebi a Znamenia dolu na zemi; Krv a Oheň a Paru dymu. 20 Slnko sa obráti na tmu, A mesiac na krv, Predtým ako príde Veľký a Úžasný Deň PÁNOV. 21 A Stane sa, Že každý, ktokoľvek bude Vzývať Meno PÁNOVO, Bude Zachránený.” Skutky 2:16-20.

https://www.youtube.com/watch?v=x6Y7Xx_WnsM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...