nedeľa 28. februára 2021

Naberte Odvahu

Naberte Odvahu - 28. februára 2021 - Ježišove slová k nám

Naberte Odvahu, Moje Milované deti, Koniec Príde v Určenom Čase. Každý nový deň je o jeden deň bližšie ku Koncu. Tento život, ktorý teraz žijete, je len dočasný, putovanie ktoré tiež príde ku Koncu, skôr či neskôr. Žiadni ľudia nevedia, kedy to môže byť ich Koniec. Mnohí umierajú každý deň, niektorí náhle a neočakávane. Preto vás Povzbudzujem, aby ste boli vždy Prichystaní, Potešiteľní Mne, aby som vás Našiel za Hodných a Dovolil vám Vojsť Do Neba, v ten Deň. Môžete to Vedieť. Pýtajte sa Ma, Toho, Ktorý Vie, pretože Ja Som Jediný, Kto Rozhoduje. Som Jediná Cesta, Pravda a Život a Okrem Mňa Nie je Žiaden iný a a ani Nikdy Nebude. Nedajte sa nikým zviesť Ani zlákať vás Preč Odo Mňa so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Nikto nechce byť Sklamaný.

Myslite na Večnosť, na nej vám Teraz musí záležať viac ako na čomkoľvek inom. Niet ničoho v tomto svete, čo by ste boli schopní vziať si so sebou. Preto vás Povzbudzujem, aby ste Vydržali, Zapierali sa a nikdy Nestrácali Nádej, Ani Sa Nevzdávali Mňa a Môjho Večného Kráľovstva, Inak to všetko bude márne a vy budete Sklamaní na Konci a Koniec to oznámi.

Uistite sa, že vaše priority sú správne. Zamerajte sa na Veci na ktorých záleží, Nie na svetské veci, ktoré nemajú Žiadnu Večnú Hodnotu a zaniknú, budú spálené s Ohňom na Konci. Držte sa Zameraní na Mňa a Moje Večné Kráľovstvo, Jediné Kráľovstvo, ktoré bude trvať Naveky Vekov. Buďte Súčasťou Môjho Večného Kráľovstva a Nebudete Sklamaní na Konci, pretože Koniec to oznámi.

Naberte Odvahu a zostávajte na kurze. Každý z vás má Uskutočniť mnoho Práce pre Kráľovstvo v týchto Dňoch, až do Konca. Niktorí Nevedia, kedy môže Prísť ich Koniec, pretože dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. Buďte vždy na stráži, bdelí a Modliaci sa. Povzbudzujte jeden druhého, aby ste Vydržali a zostali Verní až do úplného Konca. Nebude to Márne. To Najlepšie ešte len Príde. Buďte Pevní vo vašej Viere. Ja Riadim. Vypracúvam všetky Veci pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní podľa Môjho Plánu a Účelu. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Naberte Odvahu, Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú.

Take Courage - February 28, 2021

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...