pondelok 1. februára 2021

Pripravujte sa na Večnosť

Pripravujte sa na Večnosť – 1. februára 2021 - slová od Pána Ježiša k nám všetkým

Teraz je Čas Pripravovať sa na Večnosť. Musíte Hľadať, aby ste boli vždy Prichystaní na Večnosť, pretože Žiadni ľudia nevedia, kedy môže byť ich čas. Všetko má svoj Čas. Viem to, pretože Riadim aj Čas. Môj Čas Nie je váš čas. Buďte preto vždy Pripravení na Večnosť. Niktorí nechcete skončiť v zlej Konečnej Destinácii na Večnosť, pretože ste sa Nepripravovali Včas. Nesiete si za to vašu vlastnú Zodpovednosť, pretože nikto iný to nemôže urobiť za vás. Musíte byť Uzmierení a v Pokoji so Mnou. Ja Som vaša Jediná Nádej na Večný Život, pretože Som jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Som Jediná Cesta, Pravda a Život a okrem Mňa Nie je Žiaden iný a ani Nikdy Nebude. Nedajte sa nikým zvádzať s ich lžami a s prázdnymi sľubmi. Pripravujte sa na Večnosť, na vašu Konečnú Destináciu.

Nečakajte. Máte dnešok, zajtrajšok Nieje Prisľúbený. Každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane. Preto musíte vždy byť Pripravení, Pohotoví, aby som vás Našiel Hodných v ten Deň, aby ste boli Schopní Vstúpiť Do Neba. Nie každý, kto Mi Vraví "Pane, Pane" Ma Uvidí, Ani Nezdedí Moje Večné Kráľovstvo. Nebuďte Zvedení. NeSpravodliví NeZdedia Moje Večné Kráľovstvo. Ja Poviem mnohým v Ten Deň: Choď Preč, Ja som ťa Nikdy Nepoznal, ty ktorý činíš neprávosť.  Čo Poviem vám? Musíte sa pevne namáhať, aby ste boli Schopní Vojsť cez Úzke Dvere, lebo mnohí to skúsia, ale Nebudú toho Schopní. Jestvuje cesta, ktorá sa zdá správnou, ale jej Koniec vedie len k Večnému Zatrateniu.

Z tohto dôvodu Volám hriešnikov k Pokániu, aby sa Pripravovali na Večnosť. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika, ale mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Ja Neukazujem Žiadnu Stranníckosť. Nebude Žiadna Milosť bez Pravého Ľútostiplného Pokánia. Ak Chcete byť Pripravení a Hodní v Ten Deň, Dobre Zvažujte a Kajajte Sa Teraz a Odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest. Hľadajte Život a Nie smrť. Voľba je vaša vlastná, pretože si ponesiete aj následky. Varujem z Lásky a pretože Mám Starosť. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi. Buďte Rozumní a Nie pochabí, pretože to bude buď Nebo Alebo peklo. Pripravujte sa na Večnosť.

https://www.youtube.com/watch?v=L56FgmWZK7M


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...