sobota 27. februára 2021

Proroctvo: zakrátko budú všetci vedieť, čo vyslovilo sedem hromov a prečo je to zapečatené až do Konca, Doteraz

Proroctvo: zakrátko budú všetci vedieť, čo vyslovilo sedem hromov a prečo je to zapečatené až do Konca, Doteraz. - 26. 2. 2021 - od Ježiša

Písmo: Zjavenie 10:2 a vo svojej ruke mal otvorenú knižku. A svoju pravú nohu položil na more a ľavú na zem 3 a skríkol velikým hlasom, ako keď reve lev. A keď skríkol, sedem hromov vyslovilo svoje hlasy. 4 A keď dohovorilo sedem hromov svoje hlasy, chcel som písať. Ale som počul hlas z neba, ktorý mi hovoril: Zapečať to, čo vyslovilo sedem hromov, a nepíš toho! 7 ale vo dňoch hlasu siedmeho anjela, keď bude trúbiť, dokoná sa tajomstvo Božie, ako to zvestoval svojim sluhom prorokom.

Slovo: Tažkosť prichádza. Keď smrť chytá do rúk národy sveta, srdcia sa zatvrdzujú proti Mne, JA SOM. Počúvam: "Ako nám môže Boh toto urobiť? Náš Boh je Milosrdný." Vravím, JA SOM BOH SPRAVODLIVOSTI, SOM BOH SIEDMYCH HROMOV. Svižne trestám nekajúcnych a pyšných. Som Boh nenarodených v maternici. SOM Boh vdovy a chudobného. Som pripravený ukázať vám, čo ste zasievali vo vašej arogancii. Zakrátko budete žať. Pýcha predchádza pád. Budete užasnutí z toho, čo zakrátko bude zjavené všetkým národom a ľuďom. Teror bude vaším normálom. Vidím vaše skryté skutky vo tme. Mor a nákaza vás neprebudili z vášho driemania. Ohromujúce videnia budú vídané na oblohe. Žiadne vysvetlenie nebude dané od JA SOM, len toto varovanie k POKÁNIU. Ó, ako ste stratili vašu cestu. SOM zarmútený, že musím poslať ďalší súd. Zakrátko všetci, ktorí majú porozumenie, budú vedieť, čo VYSLOVILO SEDEM HROMOV a prečo to bolo zapečatené až do KONCA, do TERAZ.

https://www.youtube.com/watch?v=L1UWO-Y0Vi8


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...