pondelok 22. februára 2021

Počujte Odo Mňa

Počujte Odo Mňa – 22. februára 2021 - Ježišove slová k nám

Všetci môžete Počuť Odo Mňa. Preto musíte mať svoj vlastný Osobný Vzťah so Mnou. Všetko je to medzi Mnou a vami. Ak chcete Počuť Odo Mňa. Musíte Naslúchať, keď k vám Rozprávam. Rozprávam, ale mnohí Nenaslúchajú, Nevenujú Pozornosť, keď k nim Rozprávam. Je to voľba. Ak Chcete Počuť Odo Mňa, urobíte všetko možné, aby ste boli schopní Počuť Môj Hlas a Počuť Odo Mňa. Budete Žiť Z Každého Slova, ktoré Vychádza Z Mojich Úst. Počúvate Ma? Potom budete aj Počuť Odo Mňa. Ja Neprejavujem Žiadnu Stranníckosť. Milujem a Starám sa o každého z vás. Musíte Túžiť a Hľadať, aby ste Počuli Odo Mňa. Odmeňujem tých, ktorí Usilovne Hľadajú, aby Počuli Odo Mňa. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Musíte Chcieť Počuť Odo Mňa. Ja Nikoho Nenútim. Máte slobodnú vôľu a vyberáte si, či Chcete Počuť Odo Mňa Alebo Nie. Rozprávam, všetci môžete Počuť Odo Mňa a Kráčať so Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde. Za Týmto Túžim, ale musíte Chcieť a byť Ochotní.

Nikto nedokáže Nasledovať Ma, Moju Cestu a byť v Mojej Dokonalej Vôli, ak Najprv Nepočuje Odo Mňa. Každému Dávam ich vlastné Poverenia, Pokyny a Usmernenia podľa Môjho Plánu a pre Účel. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Musíte byť aj Činiteľmi. Toto je Mi Potešiteľné. Počujte Odo Mňa a Čiňte Čo Vravím. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná Alebo tá iných ľudí. Počúvajte Ma a Počujte Odo Mňa.

Mnohí iba O Mne Vedia z čítania a z počúvania od iných ľudí, pretože nemajú Žiaden Osobný Vzťah So Mnou. Mnohí sa zaoberajú len s mŕtvymi náboženskými praktikami. Veria V to a Uctievajú to, čo Nepoznajú. Pre mnohých Som Cudzincom. Vyznávajú Ma len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko odo Mňa. Nepoznajú Ma Reálne, pretože Nepočujú Odo Mňa pre seba. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Hľadajte Teraz, ako Počuť Odo Mňa a Nečakajte. Máte za to svoju vlastnú Zodpovednosť, Ak Chcete Nasledovať Ma, Moju Cestu a byť v Mojej Dokonalej Vôli.

https://www.youtube.com/watch?v=EHYo9qtEHCw

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...