nedeľa 7. februára 2021

Ja Som Jediná Cesta

Ja Som Jediná Cesta – 7. februára 2021 - od Pána Ježiša

Ja Som Jediná Cesta k Večnému Životu. Tí, ktorí Nasledujú Mňa, Moju Cestu, až do úplného Konca, Nebudú Sklamaní a Koniec to oznámi. Ich Koniec bude Slávny. Budú sa Radovať.

Žiaľ mnohí sú na ceste, ktorá sa im zdá správna, ale jej Koniec vedie len k Večnému Zatrateniu. Ja Som Jediná Cesta k Večnému Životu a Mimo Mňa nie je žiadna iná cesta. Nedávajte sa nikým Zviesť Ani Zvábiť vás Preč Odo Mňa so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Na Konci budete za to musieť viniť len seba a Koniec to oznámi, ale vtedy bude príliš neskoro.

Teraz je Čas Naslúchať Mi, Poslúchať a Nasledovať Ma, Moju Cestu, ako vás Usmerňujem a Vediem Osobne, každý krok Cesty, aby ste mohli byť v Mojej Dokonalej Vôli. Ja Som Jediná Cesta k Večnému Životu. Som Jediný, kto vám Dovolí Vojsť Do Neba Alebo vás Odmietne. Nie každý, kto Mi Vraví "Pane, Pane", Ma Uvidí Ani Nezdedí Moje Večné Kráľovstvo. Nebuďte Zvedení. Poviem mnohým v Ten Deň: Choď Preč, Ja som ťa Nikdy Nepoznal, ty ktorý činíš neprávosť. Nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo.

Mnohí sú na nesprávnej ceste, ktorá sa im zdá správnou, ale jej Koniec je Smrť. Hľadajte Život a Nie smrť. Kajajte sa a Odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest, pretože nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Ja Neukazujem Žiadnu Stranníckosť. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Kajajte sa a budete Žiť, pretože tí ktorí Odmietajú Zahynú. Je to voľba. Ja Sa Nemením. Mám Jeden Štandard pre všetkých. Vždy Súdim Čestne a Spravodlivo Podľa Mojich Pravidiel. Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky. Nič Nie je Skryté ani Nemôže byť Skryté Predo Mnou. Buďte Rozumní a Nie Pochabí, pretože Koniec to oznámi.

Milujem vás a Starám sa o vás. Dobre Zvažujte. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Musíte byť Uzmierení a Vždy v Pokoji so Mnou. Ja Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Ja Rozhodnem o vašom Osude na Konci a Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=Pfqp3NKRQb4

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...