piatok 5. februára 2021

Tí ktorí Ma Usilovne Hľadajú

Tí ktorí Ma Usilovne Hľadajú – 5. februára 2021 - Ježišove slová k nám

Tí ktorí Ma Usilovne Hľadajú, Ma Nájdu. Nebudú Sklamaní, pretože Ja ich Odmeňujem. Som vždy Verný. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Ja sa Nemením. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem.

Je to každého vlastná voľba, či Ma chcú Hľadať Alebo Nie. Ja Nikoho Nenútim. Milujem a Starám sa o všetkých. Zomrel som za všetkých z Lásky. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou Na Kríži. Nie je Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Musíte byť Uzmierení a v Pokoji so Mnou, s Princom Pokoja, s Jediným Záchrancom, Mesiášom sveta. Tí, ktorí sú Ochotní a Usilovne Ma Hľadajú. Ma Nájdu. Ja Nezlyhám Ani ich Nesklamem.

Problém s mnohými je ten, že Nie sú Seriózni, Ani Ochotní, Ani Ma Usilovne Nehľadajú. Mnohí len O Mne Vedia z Čítania a z Počúvania od iných ľudí. Vyznávajú Ma so svojimi ústami, ale ich srdcia sú Ďaleko Odo Mňa. Veria Vo Mňa a Uctievajú Ma, ale Nepoznajú Ma Reálne. Nemajú Žiadne Pravé Poznanie O Mne Ani Odo Mňa, pretože nemajú Žiaden Osobný Vzťah So Mnou, s Tým, o Ktorom to celé je.

Tí ktorí Ma Usilovne Hľadajú, Ma Nájdu. Buďte jedným-jednou z nich. Nenechajte Ma byť vám Cudzincom. Nesiete si vašu vlastnú Zodpovednosť za  Poznanie Ma Reálne. Usilovne Ma Hľadajte, s celým vaším srdcom, Až Kým Ma Nájdete. Ja Poznám vaše srdce, všetky pohnútky i myšlienky. Buďte Rozumní a Nepredstierajte. Tí ktorí Ma Usilovne Hľadajú, Ma Nájdu.

https://www.youtube.com/watch?v=efDLTv3gI8s

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...