streda 17. februára 2021

Spoľahnite sa, že Nezlyhávam

Spoľahnite sa, že Nezlyhávam – 17. februára 2021 - Ježišove slová k nám

Spoľahnite sa, že Nezlyhávam. Som Vždy Verný a Dôveryhodný. Nemením sa. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Všetko má svoj Čas. Mám Úplné Riadenie. Preto sa Spoliehajte, že Nezlyhávam.

Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru do Mňa a Nie do omylných mužov a žien, ktorí zlyhávajú a sklamávajú. Ja Dodržujem Svoje Sľuby, Nie sú Márne. Aj vaša Viera bude testovaná, mnohokrát a na rôznych cestách. Buďte Neochvejní, Nepohnuteľní a Pevní vo vašej Viere. Spoľahnite sa, že Nezlyhávam. Čo Sľúbim, to Dokážem Urobiť. Moja Ruka Nie je taká Krátka aby Nepomohla. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní Primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a Nepochybujte O Mne. Som Ten, Ktorý Som, Všemohúci. Nič Mi Nie je príliš Ťažké Urobiť.

Mnohí Ma Nepoznajú Reálne, to Kto Som a to Čo Dokážem Urobiť. Nespoliehajú sa, že Nezlyhávam, pretože Ma Nepoznajú. Poznám každé srdce a Testujem každého. Viem, kto sa na Mňa Spolieha, že Nezlyhávam. Mnohí memajú Žiadny Osobný Vzťah So Mnou. Nezažívajú Ma Reálne. Iba Vedia O Mne z čítania a z počúvania od iných ľudí. Chýba im Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, Od Toho, O Ktorom to celé je. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Robím veci Nemožné, Neočakávané, Nadprirodzené, Neobyčajné, Bezprecedentné, Mojou Cestou. Som Všemohúci a Vládnem vo Veľkej Moci a Sláve. Všetka Moc a všetka Autorita sú Moje. Spoľahnite sa, že Nezlyhávam. Moja Vôľa Sa Stane na Zemi, ako je v Nebi.

Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma, Moju Cestu vo Viere, každý krok Cesty, ako vás Usmerňujem a Vediem Osobne. Idem Pred vami. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím. Som Vždy S vami. Milujem a Starám sa o vás. Spoľahnite sa Na vášho Abba Otca, že Nezlyhávam Ani Nesklamávam, Moje Milované Deti.

https://www.youtube.com/watch?v=-gIX3psPcvA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...