piatok 26. februára 2021

Celá Pravda

Celá Pravda - 26. februára 2021 - Ježišove slová k nám

Ja Som Celá Pravda. Chcem aby sa Celá Pravda Odkryla, Spravila Sa Známou po celom svete v týchto Dňoch. Všetko to bude Biblické. Potom Chcem, aby všetci Hľadali pre seba, aby boli v Celej Pravde.

Celá Pravda bude k dispozícií, ale Nie každý bude Chcieť Ani Nebude Hľadať, ako byť v Celej Pravde. Ja Nikoho Nenútim. Každý z vás má slobodnú vôľu a vyberáte si sami pre seba, pretože na Konci si ponesiete aj následky a Koniec to oznámi. Voľba je vaša vlastná. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Musíte Hľadať, aby ste Poznali a boli v Celej Pravde. Tí, ktorí Hľadajú Pravdu, Nájdu Pravdu. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život.

Mojou Túžbou pre každého je, aby bol Teraz v Celej Pravde, aby mal Nádej na Večný Život na Konci, pretože Koniec to oznámi. Vtedy bude na to už príliš neskoro. Teraz je Čas Milosti a Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu, aby Prišli k Poznaniu Pravdy, pretože Jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Každý musí byť Uzmierený a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja. Zomrel som za všetkých z Lásky Na Kríži. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Život. Hľadajte Život a Nie smrť.

Moje Milované deti, Chcem aby každé z vás bolo v Celej Pravde. Musíte Milovať a Zastávať sa Celej Pravdy a Rozprávať a Kráčať v Celej Pravde. Ste Mojimi Bojovníkmi Pravdy vo svete, ktorý je plný lží a zavádzania. Kvôli tomuto duše mnohých sú v ohrození. Musíte byť deťmi Svetla a Nie temnoty, akými ste zvykli byť, Inak len klamete sami seba a Koniec to oznámi. Buďte Teraz v Celej Pravde, pretože Jedine Pravda Vedie k Večnému Životu a lži k Večnému Zatrateniu. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Buďte v Jednote so Mnou, Zajedno v Duchu a v Celej Pravde. Toto je Mi Potešiteľné.

https://www.youtube.com/watch?v=YKRiP7jSbCU


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...