nedeľa 21. februára 2021

Zvitky sa Rozvinujú

Zvitky sa Rozvinujú - 21. februára 2021 - Ježišove slová k nám

Moje Milované deti, musíte Byť Teraz Pozorné a Naslúchať Mi. Zvitky Sa Teraz Rozvinujú ako to bolo Predpovedané a ako vám Predpovedám, že sa to stane. Moje Slová Sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Vykonajú všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Mám Určený Čas pre Všetko. Načasovanie znamená všetko. Verte a Dôverujte Mi, Môjmu Plánu a Účelu pre tento Čas. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak, ako je v Nebi. Mám Úplné Riadenie. Bude to Biblické. Zvitky Sa Rozvinujú.

Buďte vždy Pohotoví a Pripravení, lebo Zvitky Sa Rozvinujú. Je to Doba, v ktorej ste. Nebojte sa Ani Nezúfajte. Buďte Bdelí a Modliaci sa. Hľadajte Ma s celým vaším srdcom a Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa Zvitky Rozvinú. Ja to Poznám a Zjavujem v Mojom Určenom Čase ako Chcem a Komu Chcem. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Som Jediný, Kto Všetko Pozná, Koniec Od Počiatku a Kto Dokáže Odhaľovať Mystériá, Nové i Skryté Veci, keď sa Zvitky Rozvinujú.

“Celé to Videnie sa vám stalo akoby Slovami Knihy, ktorá je ZAPEČATENÁ, ktorú ľudia prinášajú k tomu, ktorý pozná písmo, vraviac: Prečítaj toto, prosím. A on vraví: NEMÔŽEM, lebo je to ZAPEČATENÉ.” Izaiáš 29:11

“Ale ty, Daniel, UZAVRI SLOVÁ a ZAPEČAŤ KNIHU až do ČASU KONCA; mnohí budú bežať k (nim) a od (nich), a POZNANIE VZRASTIE. 9 A on Riekol: Choď svojou cestou, Daniel, lebo SLOVÁ SÚ UZAVRETÉ a ZAPEČATENÉ až do ČASU KONCA.” Daniel 12:4,9.

“Teraz keď Sedem Hromov Dohovorilo svoje Hlasy, chcel som Písať; ale Počul Som Hlas Z Neba Vraviaci mi: ZAPEČAŤ Veci, ktoré Sedem Hromov HOVORILO, a NEPÍŠ ICH. 7 ale v dňoch Hlasu Siedmeho Anjela, keď začne trúbiť, BOŽIE MYSTÉRIUM sa DOKONČÍ, ako to On Zvestoval Svojim Služobníkom Prorokom. 11 A Povedal mi: Musíš Opäť Prorokovať o mnohých ľuďoch, národoch, jazykoch a kráľoch.” Zjavenie 10:4;7;11

“Zaiste Pán Hospodin nečiní Nič, Okrem toho že ZJAVUJE SVOJE TAJOMSTVO Jeho Služobníkom Prorokom.” Ámos 3:7

“Volajte ku Mne a Ja vám Odpoviem a Ukážem vám Veľké a Mocné Veci, ktoré Nepoznáte.” Jeremiáš 33:3.

https://www.youtube.com/watch?v=_NQOQ7o7Nvo



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...