štvrtok 25. februára 2021

Mystériá Sa Odkrývajú

Mystériá Sa Odkrývajú - 25. februára 2021 - Ježišove Sväté Božie slová k nám

Ste v Čase, kde sa všetky Mystériá Odkrývajú, na Konci Nebudú Žiadne ďalšie Mystériá a Koniec to oznámi. Dôverujte Mi, Môjmu Plánu i Môjmu Času pre Odkrytie všetkého. Ja Som Jediný, kto Dokáže Odkryť všetku Pravdu, všetky Mystériá. Zjavujem Mystériá ako Chcem a Kedy Chcem. Poznám ich a Dávam Naznámosť. Všetko je to Biblické.

Som Jediný, Kto Všetko Pozná. Poznám Koniec Od Začiatku. Preto Som Schopný Odhaľovať Mystériá. Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde v Určenom Čase. Koniec to Oznámi. Dokoná sa to. Potom už Nebudú Žiadne ďalšie Mystériá na Odkrytie.

Som Všemocný a Okrem Mňa Nie je žiaden iný a ani nikdy nebude. Som Boh bohov, Kráľ kráľov a Pán pánov. Veľký Ja Som. Predo Mnou sa Skloní Každé koleno a každý jazyk Vyzná, že Som Pán, pretože všetci budú Vedieť, Kto Naozaj Som.

Poznajte Ma už Teraz, to Kto Naozaj Som a To Čo Dokážem Urobiť. Je to o vašom vlastnom Osobnom Vzťahu Lásky So Mnou a Kráčaní So Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde a Nie o mŕtvych náboženských praktikách. Pre mnohých Som stále Mystériom, ale Mystériá Sa Teraz Odkrývajú. Pravda bude Šokovať svet. Pravda sa Odkrýva. Zvitky tiež Odkrývajú Záhady. Bude to Známe, Žiadne ďalšie Mystériá.

“Celé to Videnie sa vám stalo akoby Slovami Knihy, ktorá je ZAPEČATENÁ, ktorú ľudia prinášajú k tomu, ktorý pozná písmo, vraviac: Prečítaj toto, prosím. A on vraví: NEMÔŽEM, lebo je to ZAPEČATENÉ.” Izaiáš 29:11

“Ale ty, Daniel, UZAVRI SLOVÁ a ZAPEČAŤ KNIHU až do ČASU KONCA; mnohí budú bežať k (nim) a od (nich), a POZNANIE VZRASTIE. 9 A on Riekol: Choď svojou cestou, Daniel, lebo SLOVÁ SÚ UZAVRETÉ a ZAPEČATENÉ až do ČASU KONCA.” Daniel 12:4,9.

“Teraz keď Sedem Hromov Dohovorilo svoje Hlasy, chcel som Písať; ale Počul Som Hlas Z Neba Vraviaci mi: ZAPEČAŤ Veci, ktoré Sedem Hromov HOVORILO, a NEPÍŠ ICH. 7 ale v dňoch Hlasu Siedmeho Anjela, keď začne trúbiť, BOŽIE MYSTÉRIUM sa DOKONČÍ, ako to On Zvestoval Svojim Služobníkom Prorokom. 11 A Povedal mi: Musíš Opäť Prorokovať o mnohých ľuďoch, národoch, jazykoch a kráľoch.” Zjavenie 10:4;7;11

“A On Mení časy a obdobia; Odstraňuje kráľov a dosadzuje kráľov; Dáva Múdrosť múdrym a Poznanie tým, ktorí majú porozumenie. 22 Zjavuje Hlboké a Tajné Veci; On Pozná, čo je vo tme, A Svetlo Prebýva S Ním. 47 Kráľ povedal Danielovi: Zaiste tvoj Boh je Boh bohov a Pán kráľov a Odkrývač Mystérií, lebo ty si bol Schopný Odhaliť toto Mystérium.” Daniel 2:21-22;47.

https://www.youtube.com/watch?v=_yBtIgf263M


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...