nedeľa 21. februára 2021

Sen: Spýtal som sa: kde to som? Hlas odpovedal: 'v budúcnosti'

Sen: Spýtal som sa: kde to som? Hlas odpovedal: 'v budúcnosti' - 21.2.2021 - zdieľané sestrou Barborou

Písmo: Joel 2:28-29: A potom sa stane, že vylejem svojho Ducha na každé telo, a vaši synovia a vaše dcéry budú prorokovať, a vašim starcom sa budú snívať sny; vaši mládenci budú vídať videnia, 29 ba ešte aj na služobníkov a na dievky vylejem svojho Ducha v tých dňoch.

Sen brata Daniela z 21. februára 2021:
Som na veľkom mieste a sú tam ľudia zoradení na staniciach. Pri každej stanici je človek a stroj, ktorý vyzerá ako kopírka. Osoba prikročí k tomu zariadeniu a priloží svoju dlaň na stroj a ten zapípa, potom prejde. Pamätám si ako som sa obzeral spýtajúc sa: kde to som? Počul som hlas povedať, že som bol v budúcnosti. Pozerajúc sa okolo seba videl som, že všetko bolo vydláždené a nikto sa nerozprával s ostatnými. Taktiež tam neboli žiadne deti, iba dospelí.

https://www.youtube.com/watch?v=qUyWtCkzT7w

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...