sobota 20. februára 2021

Nasledujte Ma, bez akejkoľvek Viny a Hanby

Nasledujte Ma, bez akejkoľvek Viny a Hanby – 20. februára 2021 - Ježišove slová k nám

Chcem aby každý z vás, Moje Milované deti, Nasledoval Ma, Moju Cestu, bez akejkoľvek Viny a Hanby. Preto musíte byť Uzmierení a v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja, aby ste mohli Mať a Zažívať Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, nezáležiac na vašej minulosti.

Nikto nedokáže Zmeniť svoju minulosť, iba sa z nej poučiť cenné lekcie, takže neurobíte znova rovnaké omyly. Nebolo to zbytočné. To čo chce satan používať proti vám, aby vám ublížil, Ja používam pre Moje Oslávenie (Glóriu). Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro, pretože Ma Milujete a ste Povolávaní Primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Dôverujte Môjmu Plánu a Môjmu Účelu. Ja Nikdy Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Som Vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam.

Moji Milovaní, Chcem aby ste Ma Nasledovali, Moju Cestu, bez akejkoľvek Viny a Hanby v týchto dňoch. Ja Som Pre vás a Nie Proti vám. satan váš nepriateľ, ten ktorý vás obviňuje, je proti vám. nechce, aby ste boli Zbavení Viny a Hanby. chce vám pripomínať v každom čase vašu minulosť, ak mu to dovolíte, aby ste sa vždy cítili vinní a zahanbení. Odolávajte mu s Pravdou a on od vás utečie. Nedumajte nad vašou minulosťou a satanovými lžami. Ak vás Ja Oslobodím, ste Skutočne Voľní od všetkej Viny a Hanby. Milujem vás a Starám sa o vás. Chcem aby ste Ma Nasledovali, Moju Cestu, bez akejkoľvek Viny a Hanby.

Zomrel som za všetkých z Lásky Na Kríži. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou. Vzal som vašu Vinu a Hanbu na Seba. Je to Môj Dar Lásky vám. Prijmite Môj Zdarma Dar Lásky vám a Nedovoľte satanovi pokračovať obviňovať vás a skúšať všemožné, aby na vás vložil zatratenie s Vinou a Hanbou z vašej minulosti. Čo vás Dokáže Oddeliť Od Mojej Lásky k vám? Žiadna Vina Ani Hanba. Ste Bez viny v Mojom Pohľade. Kvôli tomuto záleží na vašom Osobnom Vzťahu so Mnou, aby ste mohli Mať a Zažívať Môj Pokoj a Moju Lásku k vám Reálne. Aby ste tiež mali Spoľahnutie a plné Uistenie, že Nie je Žiadne Zavrhnutie, pretože ste Moji.

Keď vás Ospravedlním a Uvoľním od všetkej Viny a Hanby. Máte Čistý Štít. Odpustite aj sebe a Viďte seba a ostatných tak, ako Ja Vidím každého jedného z vás, Moje Milované deti. Som Plný Milujúcej Vľúdnosti, Som Milosrdný a Dobrotivý. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Každý musíte Činiť Pokánie a odvrátiť sa od všetkých vašich skazených ciest, aby ste mohli byť bez Viny a Hanby. Buďte Víťazicimi Premožiteľmi. Aby ste mohli Nasledovať Ma, Moju Cestu, bez akejkoľvek Viny a Hanby. Víťazstvo je vždy Zaistené So Mnou. Milujem vás a Starám sa o vás ako nikto iný. Ste Milovaní, Milujte Ma s celým svojím srdcom a budete Mať a Zažívať Môj Pokoj a nebudete mať viac Žiadnu Vinu a Hanbu, ale budete naplnení s Mojou Láskou a Pokojom. Niet Žiadneho Strachu v Dokonalej Láske. Poďte Nasledovať Ma, Moju Cestu, bez akejkoľvek Viny a Hanby, až do úplného Konca. Nebudete Sklamaní.

https://www.youtube.com/watch?v=7otv3UvViOs

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...