streda 3. februára 2021

Neočakávané

Neočakávané – 3. februára 2021 - od Ježiša

Vždy môžete očakávať Neočakávané. Ja Nie Som Predpovedateľný. Činím čo Chcem a Kedy Chcem, pretože toho Som Schopný. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Činím veci Neočakávané, Bezprecedentné, Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené, Mojou Cestou. Nezmenil Som Sa. Riadim všetko. Nič Mi nie je príliš ťažké Učiniť. Verte a Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a Nepochybujte O Mne. Majte Pravú Vieru vo Mňa. Vaša Viera bude testovaná, mnohokrát a rôznymi spôsobmi pri Neočakávanom. Buďte Pevní vo vašej Viere. Víťazstvo je vždy Zaistené So Mnou.

Tí ktorí Ma Nasledujú, Moju Cestu: vždy očakávajú Neočakávané Odo Mňa, pretože Ma Poznajú. Moje Cesty Nie sú ich cestami. Moje Myšlienky Nie sú ich myšlienkami. Moja Vôľa Nie je ich vôľa Ani vôľa iných ľudí. Moja Vôľa Je Učinená. Oni Ma Nasledujú vo Viere, tak ako ich Usmerňujem a Vediem, na každom kroku Cesty, aby boli v Mojej Dokonalej Vôli. Prijímajú svoje Poverenia, Pokyny a Usmernenia Odo Mňa. Konzultujem s nimi. Podobajú sa Vetru. Vietor vanie kamkoľvek chce, dokonca mení svoj smer alebo vzrastá na sile. Vždy možno Očakávať Neočakávané.

Ak Ma Usilovne Hľadáte, tak Ma Nájdete. Vždy môžete očakávať Neočakávané, pretože Ja Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam. Odmeňujem tých, ktorí Ma Usilovne Hľadajú. Očakávajte Neočakávané Zážitky a Stretnutia, Bezprecedentné, Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené, pretože Neočakávané sa stane. Viera vo Mňa Koná Zázraky. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Neukracujem. Tí ktorí Hľadajú, Nájdu.

Aj toto je dôvod, prečo musíte byť vždy Prichystaní, Potešiteľní Mne, aby som vás Našiel za Hodných v Ten Deň pre Vstúpenie Do Neba. Mnohí zomierajú každý deň, niektorí náhle a Neočakávane. Vždy môžete očakávať Neočakávané. Niktorí Nevedia, kedy to môže byť ich Čas. Všetko má svoj Čas. Vždy Očakávajte Neočakávané, potom Nebudete sklamaní a Nikdy sa neopierajte o vaše vlastné porozumenie. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Ja Som Jediný, Ktorý všetko Poznám, Koniec Od Začiatku. Tiež Prídem vtedy, keď Ma mnohí Nebudú Očakávať, v Neočakávanom Čase. Preto buďte vždy Prichystaní, Potešiteľní Mne, pretože len Hodní Uniknú Hodine Skúšky, Testovania. Vždy môžete Očakávať Neočakávané, pretože to Prichádza. Čo som Predpovedal, to sa Odvinie v Mojom Určenom Čase, ale môže sa to stať aj Neočakávanou Cestou. Buďte vždy Pripravení aj na Neočakávané. Ja to všetko Poznám.

https://www.youtube.com/watch?v=qOYNg7NDih4


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...