streda 10. februára 2021

Moja Spravodlivosť

Moja Spravodlivosť - zverejnené 8. februára 2021 - od Ježiša

Moja dcéra, napíš Moje slová pre tých s ušami na počúvanie.

Moje deti, ku komu prikláňate svoje ucho? Rozprával som tejto poslankyni v minulosti o šaráde (napodobňovaní). Veríte tomu, že šarádu predvádzajú pred vami? Prehliadate tie činy až pod kôru? Kto je skutočný režisér toho všetkého, čo vidíte odohrávať sa (ako divadlo) pred vami?

Pamätajte, Moje deti, Ja dovoľujem nepriateľovi konštruovať si jeho vlastnú slučku (pascu). Sledujte a uvidíte jeho prisluhovačov padať do ich vlastnej pasce. Vykopali si ich najvlastnejšiu jamu a ani jednému nebude dovolené uniknúť.

Žalospev vášho národa sa premení na radostnú pieseň v očiach týchto zlých prisluhovačov nepriateľa súc podrobených spravodlivosti, ktorú si zasluhujú.

Premnohí stratili svoju vieru alebo dokonca oponujú spravodlivosti, ktorá prichádza. Mnohí stratili svoju cestu a vyžívajú sa v slovách prorokov skazy. Vidia len cez polootvorené oči, pretože vidia len plán nepriateľa, nerátajú s Mojou rukou.

Oslabené srdcia odchádzajú v porážke v odovzdaní sa lžiam nepriateľa, títo sa kŕmia pravdou sveta, vyhýbajú sa Mojej pravde, pretože nemajú žiadnu vieru vo Mňa. Slabí. Slabí, pretože veria len tomu, čo vidia so svojimi očami, a nevidia poza toto. Mnohí s náboženskými duchmi rozprávajú, aby zničili vieru Mojich svätých. Kážu o Mojej porážke bez jedinej nápovedy k tomu, ako Moje dielo bude reálne dosiahnuté.

Srdcia ľudí budú zlomené, keď budú predmetom pravdy o zlých ohavnostiach, ktoré sa rozhojnili medzi pohanmi. Moje líce už viac nenastavím, Moje oči sú zamerané na nich a Moja pesť je pripravená rozbiť ich. Toto je Môj čas, aby som odhalil ich skazenosť a ich zavádzanie. Hoci ich tresty sa môžu zdať ako vynesené ľuďmi, je to Moja ruka spravodlivosti plesknúca ich. Moje deti musia svedčiť o Mojej spravodlivosti na obrazovke, nech tí bez viery znovunadobudnú svoju vieru a slepým sa odstránia zaslepujúce klopy z ich očí.

Náboženský duch pokrýva vašu zem, duch zvádzania a duch nedostatku, keď veľká časť Mojej cirkvi sa zapredala lžiam nepriateľa a kráča v jeho porážke namiesto v Mojom víťazstve. Odvráťte vaše uši preč od slov slabomyseľných, lebo vás budú smerovať po zlej ceste do neviery a porážky.

Všetko v Mojom pravom čase, Moje deti, spretŕham závoj temnoty umiestnený na tento národ a na váš svet, aby som odhalil tvár nepriateľa a jeho zlej armády. Príde obdobie, v ktorej Moji verní budú vládnuť, dávajúc každému človeku Moju pravdu. Moji vlastní budú kráčať v Mojom pomazaní, prinášajúc Moje uzdravovanie, radosť, pravdu a lásku k zabudnutým masám.

Svetlo Mojej slávy bude žiariť na vašu zem a v čase Mojej poslednej žatvy, zástupy sa obrátia smerom ku ich Stvoriteľovi, už viac nebudú slepí. Noví veriaci teraz povstanú v Mojej sile. Budú stáť silní a niesť Moju vlajku. Budú šíriť Moju pravdu medzi národy.

V sezóne, Moji vojaci prevezmú kontrolu nad bojom o duše na vašej Zemi, takže v čase Mojej veľkej žatvy všetci budú svedčiť so svojimi vlastnými očami o Mojom majestáte. Nezostane ani jeden bez tušenia o Mojej identite ako o Najvyššom Bohu. Moja ruka bude viditeľná v tom, čo uvidíte odohrať sa.

Otvorte vaše oči, aby ste teraz videli. Milujem vás, Moje deti.

Elohim Adonai

(Poznámka k videu od pisárky: Nikdy predtým som nemala Slovo takto podpísané. "Elohim" ako titulovanie alebo prídavok, predstavuje Božiu moc, tvorivú silu a suverénnu autoritu nad stvorením. Učili sme tiež, že toto meno je použité v Genezis pre Stvoriteľa a je to meno použité vtedy, keď Boh interaguje so, alebo zjavuje Sa Svojmu stvoreniu (tj. nielen ľudstvu, ale všetkému stvoreniu). Napríklad Genesis 3:1 - "A had bol najchytrejší zo všetkých poľných zvierat, ktoré Elohim učinil. A povedal žene: 'Či naozaj Elohim riekol: "Nebudete jesť z niktorého stromu rajského"?'" (TS98) (so zdôraznením) Tiež sme sa učili, že "Adonai" reprezentuje Boha ako nášho Majstra, Zvrchovaného Zákonodarcu a Poskytovateľa.)

Preložené zo

https://278pikelk.wordpress.com/2021/02/08/mxzombmapbe/

http://www.youtube.com/watch?v=mXzoMbMaPBE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...