utorok 23. februára 2021

Dôverujte Môjmu Plánu

Dôverujte Môjmu Plánu – 23. februára 2021 - Slová Ježišove k nám

Dôverujte Môjmu Plánu. Mám Úplné Riadenie. Som Jediný, Ktorý Všetko Pozná. Poznám Koniec Od Začiatku. Nič Mi nie je Nové Ani Skryté Predo Mnou. Všetko to poznám. Preto Môžem Odhaľovať Mystériá, Nové a Skryté Veci, ako Chcem a Kedy Chcem a komu Chcem. Nie Som Predpovedateľný, Ani Ohraničený Ani Obmedzený. Som Všemohúci. Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde v Určenom Čase, Vo Veľkej Sile a Veľkej Sláve.

Čo som Predpovedal a Predpovedám sa Udeje v Mojom Určenom Čase. Riadim aj Čas. Všetko má svoj Čas a Odpočet (času). Ja Som Jediný, kto ho Dokážem Zmeniť, Podľa Môjho Plánu a Môjho Účelu. Mám Úplné Riadenie nad všetkým. Majte Vieru vo Mňa a Nepochybujte O Mne a Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa Veci Odvinú. Výsledok bude Biblický. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem, podľa Môjho Plánu a Môjho Účelu.

Mnohí Mi Neveria, preto Mi Nedôverujú, Môjmu Plánu a že Urobím to, Čo Som Sľúbil, to Predpovedané i to Čo Predpovedám. Vaša viera bude testovaná mnohokrát a rôznymi spôsobmi. Buďte Pevní vo vašej Viere. Stojne Pevne, buďte Nepohnuteľní, lebo Viete, že Ja Riadim a vy Dôverujete Môjmu Plánu. Hľadajte, aby ste Poznali Môj Plán. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak, ako je v Nebi.

Dôverujte i Môjmu Plánu a Môjmu Účelu pre vás. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro, pretože Ma Milujete a ste Povolaní podľa Môjho Plánu a Môjho Účelu a bude to všetko pre Moju Slávu (Glóriu). Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa a Nie v omylných mužov a ženy. Ja Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Som Vždy Verný a Dôveryhodný. Buďte rovnakí. Dôverujte Môjmu Plánu i Mojim Prisľúbeniam. Ja Sa Nemením.

https://www.youtube.com/watch?v=uZUQS_BeW5c


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...