štvrtok 4. februára 2021

Nový svetový poriadok sa formuje pred vašimi očami, prijmete značku šelmy?

Nový svetový poriadok sa formuje pred vašimi očami, prijmete značku šelmy? - 3. 2. 2021 - prijaté od Pána a zdieľané sestrou Barborou.

Prepis: Písmo: Ján 14:15–19

15 Ak Ma milujete, dodržujte Moje prikázania,

16 a Ja poprosím Otca, a dá vám iného Tešiteľa, aby mohol prebývať s vami na veky,

17 toho Ducha pravdy, ktorého svet nemôže prijať, pretože Ho nevidí ani Ho nepozná. Ale vy Ho poznáte, pretože prebýva s vami, a bude vo vás.

18 Neopustím vás, aby ste boli sirotami, prídem k vám.

19 Ešte krátku chvíľu, a svet Ma už viac neuvidí, ale vy Ma uvidíte: lebo ja žijem, aj vy budete žiť.

Ježišove slová k nám: Dcéra rozprávaj, čas temnoty pre národy Zeme sa začal 24. septembra 2015. Odvtedy srdce človeka stále tmavlo a tmavlo, chladlo a chladlo. Človek mi ukázal svoje úplné nerešpektovanie ľudského života. Vídavam genocídu - vraždenie bábätiek v materniciach, obetovaných Bálovi. Vídavam uctievanie modiel cudzích bohov a legalizovanú vraždu. Vy, Moje deti, nepatríte temnote, aby vás deň Pánov mohol premôcť ako zlodej. Buďte bdelí. Ničiteľova ruka sa vznáša nad zemou. Lesť sa množí. Musíte sa držať sústredení. Časy sú hrozivé. Nový svetový poriadok sa formuje pred vašimi očami. JA SOM vaša Spása. SOM vaše Svetlo! SOM váš Vykupiteľ! Som Pán - mocný v boji! Toto je boj o vašu dušu. Prijmete značku šelmy? Chcete veriť propagande a lžiam od nepriateľa? Dal som vám Svätého Ducha, aby vás usmerňoval a viedol. Dal som vám Svätého Ducha, aby vás učil všetky veci. Musíte byť pripravení. Satan, protivník, vie že jeho čas je nadosah. Dom Môjho Otca je pripravený. Zavolám vás k Sebe a budem prosiť (Otca), aby ste boli hodní uniknúť hnevu, ktorý príde.

https://www.youtube.com/watch?v=jePTmcSOhMw

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...