pondelok 8. februára 2021

Proroctvo: Ste zavádzaní, vraví Pán

Proroctvo: Ste zavádzaní, vraví Pán - 7. 2. 2021 - zdieľané sestrou Barbarou

Písmo: Matúš 24:21 Lebo vtedy bude veľké súženie, aké nebolo od začiatku sveta až doteraz a už ani nebude. 22 A keby sa tie dni neskrátili, nezachránilo by sa žiadne telo: ale kvôli vyvoleným sa tie dni skrátia. 23 Keby vám vtedy niekto povedal: »Hľa, tu je Kristus« alebo: »Tamto je,« neverte tomu. 24 Lebo vystúpia falošní Kristovia a falošní proroci a budú ukazovať veľké znamenia a zázraky, dokonca také, že keby to bolo možné, zviedli by aj vyvolených. (KJV)

Pánovo slovo zo 7. februára 2021: Tak ako v minulosti, vidím mnohých uháňať za falošnými prorokmi. Vidím to zavádzanie (klamanie), slýcham tie lži. Nehanebne udávajú dátumy významných udalostí. Tie prorokované udalosti neprichádzajú. Strom je poznať podľa svojho ovocia. Keby som ich Ja poslal, tak sú pokorní a ponížení. Nebudú hľadať slávu a zisk. Budú tráviť čas v modlitbe a pôste, nepretŕčať sa na verejných médiach a na sociálnych médiach. STE ZAVÁDZANÍ! Ste pripravení na súženie? Mnohí neveriaci zahynú. Teraz rozprávam o falošnom mesiášovi, antikristovi, šelme, Mahdím. Vídate mor a nákazu, ktorá pokračuje pustošiť národy. Počúvate o vojnách a chýroch o vojnách. Vídate zemetrasenia na rôznych miestach. Očakávaný Mesiáš bude zakrátko pozdravovaný - šelma Zjavenia; muž ktorý bol vychovávaný Satanom; muž lží a podvodu. Vidím ako falošní Kristovia cestujú národom hovoriac: ja som Kristus, ja som Ježiš, ja som Mesiáš. Oni rozprávajú lži! Ježiš Kristus sa k vám ešte nevrátil! STE ZAVÁDZANÍ!! Vravím vám pravdu: MUSÍTE BYŤ ZNOVUZRODENÍ! Času je málo - nepremrhajte ďalšiu minútu! Kajajte sa a vráťte sa ku Mne! Pamätajte si Moje slová - STE ZAVÁDZANÍ!!! (tretí krát)

https://www.youtube.com/watch?v=GJQNtsu5a80


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...