piatok 19. februára 2021

Prorocké slovo - Slovo Napomenutia Od Pána

Prorocké slovo - Slovo Napomenutia Od Pána - 18.2.2021

Tu je slovo, ktoré mi Pán dal, ktoré čítam vo videu: Boh povedal:

"Počujte Moje slovo, ktoré vám dnes dám, Moji maličkí. Počujte slovo Pánovo. Či som vám už nerozprával tieto veci znova a znova, a pritom stále zostávate byť pomalo chápajúci. Prečo Ma vyzývate? Som vaším súperom v zápase? Rozprávate sa so Mnou, akoby som zamýšľal ublížiť vám a čeliť vám. Prečo toto robíte? Nebojíte sa Pána, vášho Boha? Zaobchádzate so Mnou s opovrhnutím a bez rešpektu. Či som vám dosť dobrý len vtedy, keď sa veci daria vo vašom živote? Rýchlo na Mňa zabúdate a utekáte preč k vašim vlastným hračkám. Čo som vám spravil, že so Mnou takto zaobchádzate?

Či som nevylieval Moje srdce a lásku k vám znova a znova? Či potrebujem dokazovať Seba, ako to robia ľudia? Ste nesmierne pomýlení, ak si toto myslíte. Moje pokarhania a naprávania sú z Lásky. Či nerozumiete Mojim cestám? Ako dobrý Otec potrebujem vychovávať, ako inak rozpoznáte správne od špatného? Či toto robím pre Môj vlastný zisk? Vari potrebujem čokoľvek, čo mi človek môže dať? Ó, nie dieťa. Niet ničoho, čo by Mi mohol dať človek, čo by som nemohol urobiť alebo vytvoriť pre Seba. Či nie som sebestačný? Môže azda človek niečo pridať k počtu Mojich dní, alebo ich dokonca zrátať?

Od počiatku času, Ja Som. Som nekonečný a večne trvajúci. Ja jediný som Boh. Nuž pre čí zisk teda vychovávam? Nie je to pre ten váš? Či nevidím pasce a nástrahy, ktoré vás očakávajú na cestách, ktoré si vyberáte? Ak vidíte niekoho, koho milujete, chystať sa urobiť niečo, čo im ublíži, či nebudete varovať a neskúsite zastaviť ich, aby sa nezranili? Pritom keď vás varujem, ignorujete Ma. Keď vás vychovávam, zlostíte sa na Mňa. Prečo? Prečo so Mnou takto zaobchádzate?

Či neviete, že som ten, ktorý vás miluje kompletne, dokonale, nekonečne? Môže sa ktorákoľvek ľudská láska čo i len priblížiť k Mojej? Obráťte sa ku Mne! Odvráťte sa od vašich ciest. Pokorte vaše srdce a naučíte sa Mojej pravde. Či som nerozprával? Neobviňujte Ma za voľby, ktoré robíte. Dal som vám slobodnú voľbu vyberať si pre seba. Žiadnu voľbu vám nenútim. Ale vedz toto, dieťa, prijmi a zváž si varovanie: budeš žiť s následkami svojich skutkov. Teda buď rozumné, v tom čo si volíš. Buď rozumné v tom, akú cestu si vyberáš žiť. Pozdvihni svoje oči ku Mne, prijmi Moje odpustenie a obráť sa. Vari ti Moja milosť nepomôže vo všetkých veciach? Ale musíš prísť ku Mne. Ja čakám."

Tu sú písma, ktoré Pán pridal k tomuto slovu. Čítajte ich poporadí a pýtajte si od Ducha Svätého väčšie porozumenie: Žalm 81:11-12, 1 Korinťanom 3:17, Ján 8:31, Exodus 32:9, Jakub 4:8, 2.Petrov 3:14, 5.Mojžišova 30:15-20, Matúš 24:36, Matúš 7:21.

Buďte požehnaní 😊  Adela

https://www.youtube.com/watch?v=K2wkVoFzYJw

https://www.boldexistence.com.au/prophetic-word-ta-cautionary-word-from-the-lord/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...