piatok 12. februára 2021

Túžba

Túžba – 12. februára 2021 - Ježišove slová k nám

Ja Viem i vy viete, aké sú Túžby vášho srdca a za čím najviac Túžite. Vaša Túžba musí byť vždy Za Mnou a Mojím Večným Kráľovstvom. Na ničom inom vám nesmie záležať viac. Tento život je len dočasný. Musíte Túžiť Poznať Ma Reálne a Spoznať Ma Lepšie, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli, Mojom Pláne a Účele pre vás. Toto je to, za čím Túžim pre každého z vás a Nikto nie je vynechaný. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskrimujem. Musíte Túžiť Za Mnou a Za Mojím Večným Kráľovstvom. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak, ako je v Nebi.

Problém u mnohých je ten, že nemajú Žiadnu Túžbu Za Mnou, za Tým, o Ktorom to všetko je. Nemilujú Ma a aj preto Ja Nie Som ich Prvou Láskou. Túžia za všemožnými nesprávnymi vecami, ktoré nemajú Žiadnu Večnú Hodnotu. Mnohí sú žiaľ stratení na Večnosť, Pokiaľ neučinia Pokánie a nebudú Túžiť mať Ma za svojho Záchrancu a Mesiáša, zahynú. Je to voľba. Každý si musí zvoliť byť Uzmierený a v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja. Ja Som vaša Jediná Nádej Na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi. Buďte Rozumní a Nie pochabí.

Vaše Priority musia byť správne. Musíte Milovať Ma a Túžiť za Mnou Viac ako za čímkoľvek iným vo svete. Nikto to nedokáže predstierať. Ja Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Poznám tých, ktorí Ma Milujú a ktorí Túžia Za Mnou a Mojím Večným Kráľovstvom. Oni Nebudú Sklamaní. Tí ktorí Túžia za Mnou a Usilovne Ma Hľadajú, Ma Nájdu. Ja ich Odmeňujem, pretože Som vždy Verný a Dôveryhodný. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Túžte za Mnou a budete Zažívať Ma Reálne, To Kto Som a To Čo Dokážem Urobiť. Ja Nezlyhávam Ani Nesklamávam tých, ktorých Túžba je Za Mnou.

https://www.youtube.com/watch?v=wFGx9RtjhTc


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...