utorok 16. februára 2021

Proroctvo: Vytrhnutie, harpazo, uchvátenie

Proroctvo: Vytrhnutie, harpazo, uchvátenie - 15. februára 2021

Písmo: 1.Solúnčanom 4:12 "aby ste mohli kráčať čestne k tým, ktorí nemajú, a aby vám nič nechýbalo. 13 Ale nechcem, bratia, aby ste nedbali na tých, ktorí sú spiaci, aby ste sa nermútili, tak ako ostatní, ktorí nemajú nádej. 14 Lebo ak veríme, že Ježiš zomrel a opäť zmŕtvychvstal, takisto tých, ktorí spia v Ježišovi, Boh privedie s Ním. 15 Lebo toto vám vravíme slovom Pánovým, že my čo sme živí a ponechaní do príchodu Pána, nepredídeme tých, ktorí zaspali. 16 Lebo sám Pán zostúpi z Neba s zvolaním, s hlasom archanjela a s trúbou Božou; a najprv vstanú mŕtvi v Kristovi: 17 potom my, čo sme živí a ponechaní, budeme uchvátení spolu s nimi v oblakoch, aby sme stretli Pána v povetrí a tak budeme večne s Pánom."

Počas počúvania častí tohto proroctva, počula som slovo v pozadí. Ozývalo sa "Hamon Gog" (pohrebisko Gogovho vojska). Čiže pri počúvaní tohto proroctva, premýšľajte o tom.

Slovo Božie: Dcéra, porozprávaj toto posolstvo. Čomu veríte ako pravde je ilúzia. Všetko čomu veríte a bývate poúčaní o tomto svete, v ktorom žijete, je lož - lož vytvorená otcom lží, Satanom, protivníkom, žalobcom. Odmietate Moju pravdu a Moje slová života. Dával som vám študovať Moju knihu. Povedal som vám, ako bolo všetko stvorené. Dával som vám podklad zákonov, aby vás udržali v bezpečí. Pohŕdali ste Mnou a Mojou múdrosťou a poznaním. Mnohí ignorovali Môj hlas a odmietli Moju nápravu. Teraz prichádzame ku koncu veku. Odhalil som koniec, tak ako som odhalil začiatok. Dal som za vás Svoj život.

Teraz si prezriem, čo ste sa naučili. Veľké odpadnutie a mor, nákaza a hladomor je teraz nad vami - súdy vynesené nad nekajúcnymi a pyšnými ľuďmi, ktorí odmietajú pokoriť sa. Uchvátenie je u vašich dvier, sebaklam taký silný, že ani najvzdelanejší ho nemôžu poňať alebo vysvetliť. Moje cesty sú nad cestami človeka. Ohnivé súdy, vojna a zmätok budú nasledovať. Pripravili ste vaše srdcia? Je to skončené - vaša voľba nebo alebo peklo. Rozprávam na rovinu - VYSTÚPTE ZO SVETA, INAK BUDETE PONECHANÍ VZADU! Práve teraz vidím zmätenie a duchovnú slepotu. Vidím posmeškárov a pohŕdačov, ktorí sa si vezmú svoj podiel v ohnivom jazere - VYSTÚPTE ZO SVETA, INAK BUDETE PONECHANÍ VZADU!

Moje deti: zakrátko Ma uvidíte. - Rebelujúcim: Vystúpte zo sveta, inak budete ponechaní vzadu! (tretí krát)

https://www.youtube.com/watch?v=AsR_AxmRl0Y


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...