sobota 27. februára 2021

Vzťah, Moja Vôľa

Vzťah, Moja Vôľa – 27. februára 2021 - od Ježiša

Na vašom Vzťahu So Mnou záleží, pretože on vám umožní byť v Mojej Dokonalej Vôli, v Mojom Pláne a Účele. Toto je Mi Potešiteľné. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná Alebo tá druhých ľudí.

Preto Povzbudzujem a Chcem od každého, aby mal Osobný Vzťah Lásky so Mnou, aby bol schopný byť v Mojej Dokonalej Vôli. Musíte byť v Jednote so Mnou, Zajedno v Duchu a vo Všetkej Pravde. Moje Cesty Nie sú vašimi cestami, Moje Myšlienky Nie sú vašimi myšlienkami, ale keď ste vo Vzťahu So Mnou, činiac Moju Vôľu, Mojou Cestou, vtedy Moje Myšlienky sa stávajú vašimi Myšlienkami a Moja Cesta vašou Cestou. Vtedy budete v Mojej Dokonalej Vôli, Mojom Pláne a Účele, tak ako vás Usmerňujem a Vediem, na každom kroku Cesty, až do úplného Konca. Nebude to Márne a Nebudete Sklamaní.

Nikto nemôže byť v Mojej Dokonalej Vôli, Ak Najprv Nepočuje Odo Mňa, čo je Moja Vôľa. Ja Dávam Poverenia, Pokyny a Usmernenia každému Osobne, podľa Môjho Plánu a Môjho Účelu. Musíte Mi Naslúchať, Poslúchať a Nasledovať Ma, jedine Moju Cestu. Ja Idem Pred vami, aby sa Spravil kľukaté miesta priamymi, drsné miesta hladkými a Otváral Dvere. Vypracúvam všetky Veci pre Dobro, pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní podľa Môjho Plánu a Účelu. Moje Prisľúbenia Nikdy Nezlyhávajú. Som vždy Verný a Dôveryhodný.

Nie je to o mŕtvych náboženských praktikách, ale aby ste mali váš vlastný Osobný Vzťah Lásky So Mnou, Ak chcete byť v Mojej Dokonalej Vôli. Tento vzťah je to, za čím Túžim pre každého. Ak Ma naozaj Milujete, budete Chcieť byť Mi Potešiteľní a budete Hľadať, ako byť v Mojej Dokonalej Vôli. Za váš Vzťah a vaše Kráčanie So Mnou máte svoju vlastnú Zodpovednosť. Ja Nikoho Nenútim. Musíte byť ochotní. Ja Som vždy k dispozícii pre každého, vo dne i v noci. Nikdy Nedriemem Ani Nespím. Musíte Pracovať na Vašom Vzťahu, aby ste boli schopní byť v Mojej Dokonalej Vôli. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Ste Milovaní. Ukážte Mi, že aj vy Ma Milujete a Chcete byť v Mojej Dokonalej Vôli. Hľadajte Moju Vôľu, Môj Plán a Účel pre vás a buďte aj Činiteľmi Mojej Vôle. Váš Vzťah so Mnou bude určovať vašu Ochotu a Poslušnosť, k Hľadaniu toho ako Činiť Moju Vôľu, aby ste mohli byť v Mojej Dokonalej Vôli.

https://www.youtube.com/watch?v=c_YEMcpu1fw


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...