piatok 19. februára 2021

Úcta a Bázeň

Úcta a Bázeň – 19. februára 2021 - Ježišove slová k nám

Keby Ma Naozaj Poznáte, budete v Úcte a Bázni zo Mňa, preto Kto Som a preto Čo Dokážem Urobiť. Ja Nie Som Len Láska, ale Som Aj Stravujúci Oheň k Mojim Protivníkom.

Nebuďte Oklamaní. Nie každý, Kto Mi Vraví "Pane, Pane" Ma Uvidí, Ani Nezdedí Moje Večné Kráľovstvo. Poviem mnohým v Ten Deň: Choďte Preč, Ja Som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí páchate neprávosť. Nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Ja Sa Nemením. Som Jediný Spravodlivý Sudca a Súdim Čestne a Správne, pretože Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Nič Nie je Skryté Predo Mnou, všetko Vidím i Počujem. Buďte v Úcte a Bázni zo Mňa, preto Kto Som a preto Čo Dokážem urobiť. Ja Rozhodnem o vašom Osude na Konci a Koniec to oznámi.

Beda skazeným, ktorí Nemajú Žiadnu Úctu a Žiadnu Bázeň pre Mňa. Preto nazývajú zlé dobrým a Dobré zlým a pokladajú tmu za svetlo a Svetlo za tmu. Ak Neučinia Pokánie a Neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, zahynú. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Toto mnohí zistia, ale až príliš neskoro.

Buďte v Úcte a Bázni zo Mňa. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi. Preto Volám hriešnikov k Pokániu. Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou. Buďte Uzmierení a v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja. Žite vaše Životy Potešiteľne Mne, tak nech vás Nájdem za Hodných v Ten Deň, pretože nikto nechce byť Sklamaný. Hľadajte Život a Nie smrť. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Buďte v Úcte a Bázni zo Mňa, vašej Jedinej Nádeje na Večný Život. Ja Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Okrem Mňa Nie je žiaden iný a ani Nikdy Nebude. Nedajte sa nikým oklamať so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Poznajte Ma Reálne, potom budete v Úcte a Bázni zo Mňa a Nebudete zvedení.

https://www.youtube.com/watch?v=i2mcu-KljVE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...