pondelok 2. augusta 2021

Bdejte a Modlite sa

Bdejte a Modlite sa - 2. august 2021 - Slová Ježišove k nám

Musíte teraz vždy Bdieť a Modliť sa, pretože dni sú zlé. Buďte Ostražití v každom čase, vždy na stráži. satan, vás protivník, vie že jeho čas sa rýchlo kráti a reve ako lev, hľadajúci koho môže zožrať. Nepadnite mu za korisť. zničil už mnohých a hľadá ako zničiť ešte ďaľších v týchto dňoch. Neskladajte vašu stráž a Nedovoľte satanovi uchvátiť vás mimo stráže. Oblečte si Moju Plnú Výzbroj každý deň, takže budete schopní obstáť proti všetkým úkladom satana v týchto zlých dňoch. Uvedomujte si čas, v ktorom ste. Preto vždy Bdejte a Modlite sa.

Mnohí stále rýchlo zaspávajú, Nebdejú ani sa Nemodlia. Preto sú oklamaní a vo tme. Ak sa nePrebudia, zahynú. satan vyskúša všetko čo vie, aby ich držal spiacich, oklamaných a vo tme. Toto je jeho plán.

Môj Plán a Moj Účel sú Prebudiť spáčov so všetkou Pravdou v tomto čase, pretože Milujem a Starám sa o každého. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto stále Volám hriešnikov k Pokániu, aby boli Uzmierení a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby ste sa všetci Kajali, aby ste mali Nádej na Večný Život na Konci, pretože Koniec to oznámi. Ja Som vaša Jediná Nádej.

Vždy Bdejte a Modlite sa, Moje Milované deti a buďte Prichystané na Ten Deň, tak nech vás Nájdem za Hodné v Ten Deň, pretože Ten Deň to oznámi. Iba Hodní Uniknú, Hodine Skúšky, ktorá Príde na celý svet, v Určenom Čase. Nebuďte oklamaní a Nedajte sa kýmkoľvek oklamať so satanovými lžami, mnohými úkladmi a prázdnymi sľubmi, to spôsobuje len sklamania.

Moje Milované deti, Volám vás, aby ste Bdeli a Modlili sa a Varovali ostatných z Lásky a pretože aj vám na nich Záleží. Životy mnohých sú v ohrození, pretože stále rýchlo zaspávajú, kvôli všetkých satanovým lžiam. Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Moji Bojovníci Pravdy, Bdejte a Modlite sa. Buďte vždy Pohotoví s Pravdou na Boj. Víťazstvo je Vždy Zaistené So Mnou. Budem Oslávený. Bdejte a Modlite sa.

https://www.youtube.com/watch?v=OTJXoIqkIJo



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...